Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing by Kelly Page, Chris Fill, Paul Baines (Paperback, 2010)

Stan:
Jak nowa
Cena:
GBP 10,00
Około51,09 zł
Ten przedmiot zostanie wysyłany w ramach Programu wysyłki międzynarodowej.
Obejmuje śledzenie przesyłki za granicę, uproszczoną odprawę celną i brak dodatkowych opłat przy dostawie. Dowiedz się więcej
Wysyłka:
GBP 19,57 (około 99,98 zł) Wysyłka przyspieszona do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay
Ta kwota zawiera podane przez sprzedawcę opłaty za wysyłkę na terenie kraju oraz obowiązujące opłaty za wysyłkę za granicę, opłaty za obsługę i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Burton on Trent, Staffordshire, Wielka Brytania
Opłaty importowe: 
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Ta kwota zawiera obowiązujące opłaty celne, podatki, prowizje za pośrednictwo i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
Dostawa:
Szacowana między Wt, 2 lip a Śr, 10 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Obejmuje śledzenie przesyłki
Płatności:
     
Opłaty za wysyłkę za granicę i opłaty importowe płacisz firmie Pitney Bowes Inc. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o Programie wysyłki międzynarodowej na eBay

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 283410469197
Ostatnia aktualizacja: 04-03-2020 16:20:32 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Jak nowa: Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych ...
ISBN
9780199579617
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Marketing
Item Height
264mm
Author
Chris Fill, Kelly Page, Paul Baines
Publisher
Oxford University Press
Item Width
196mm
Subject
Business, Economy & Industry, Marketing
Item Weight
1666g
Number of Pages
792 Pages

O tym produkcie

Product Information

What is it that really excites and interests your students? Reading first hand what skills top marketers really look for in graduates? Debating the benefits of using shock and fear appeals in advertising? Discovering how to use social networking sites to successfully market a product? Then take this opportunity to present students with marketing examples and issues from real life situations guaranteed to excite and stimulate. Packed full of case studies from international organizations such as Innocent, Orange, HMV, and Oxfam, students can hear first hand what top marketers actually do and how they tackle the decisions they have to make. Employing a lively writing style, the authors encourage students to explore beyond the classical marketing perspectives and provoke them into thinking critically about how they would approach marketing issues. Links to seminal papers throughout each chapter also present the opportunity to take this learning further, if desired. Students will learn the theory that supports those skills vital to successfully engaging with marketing across all areas of society, from dealing with sceptical consumers, selling products to the government, and deciding which pricing approach to adopt, through to the ethical implications of marketing to children, and being aware of how to use social networking sites to their advantage. Just as important as the textbook itself, are the additional electronic resources. Lecturers - Present your students with video interviews from top marketing practitioners from companies such as Innocent, Orange, HMV, Oxfam, and the Co-operative Bank, all linked to cases in the textbook. - Give your students the opportunity to hear from experts at other universities such as Professor Jagdish Sheth from Emory, Dr Stuart Roper from Manchester, and Professor Caroline Tynan from Nottingham University. - Take advantage of a suite of additional case studies written by leading academics such as Professor Stephen Brown from Ulster, and Dr Steve Oakes from Liverpool, as well as the test bank, tutorial activities and PowerPoint slides to help you save time planning and focus on teaching. Students - Learn on the go by downloading author podcasts and glossary terms to your iPod. - Try a different learning style and click on the internet activities to discover what you can uncover on the web - Check you are up to speed before your exams with multiple-choice questions which provide you with instant feedback

Product Identifiers

Publisher
Oxford University Press
ISBN-10
019957961x
ISBN-13
9780199579617
eBay Product ID (ePID)
97628728

Product Key Features

Author
Chris Fill, Kelly Page, Paul Baines
Publication Name
Marketing
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business, Economy & Industry, Marketing
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
792 Pages

Dimensions

Item Height
264mm
Item Width
196mm
Weight
1666g
Height
264mm
Width
196mm
Item Weight
1666g

Additional Product Features

Title_Author
Chris Fill, Kelly Page, Paul Baines
Spine
30mm
Genre
Business, Accounting & Vocational: Textbooks & Study Guides
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

peppers09

peppers09

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 768
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (382)

c***r (409)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Brilliant, Thank you.
t***t (268)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
As described
m***a (481)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
All great - many thanks!