Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Visual Merchandising, Third edition: Windows and in-store displays for retail

AlibrisBooks
  • (425409)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $43,02
Około164,73 zł
Stan:
Nowy
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping.
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 24 wrz a So, 28 wrz do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 284287324599
Ostatnia aktualizacja: 05-09-2024 13:09:56 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Publication Date
2016-02-02
ISBN
9781780676876
Book Title
Visual Merchandising, Third Edition : Windows and In-Store Displays for Retail
Publisher
Orion Publishing Group, The Limited
Item Length
11 in
Edition
3
Publication Year
2016
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.9 in
Author
Tony Morgan
Features
Revised
Genre
Design, Business & Economics
Topic
Industries / Retailing, Marketing / General, Graphic Arts / Advertising
Item Weight
38.1 Oz
Item Width
8.5 in
Number of Pages
224 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Orion Publishing Group, The Limited
ISBN-10
1780676875
ISBN-13
9781780676876
eBay Product ID (ePID)
212597422

Product Key Features

Edition
3
Book Title
Visual Merchandising, Third Edition : Windows and In-Store Displays for Retail
Number of Pages
224 Pages
Language
English
Topic
Industries / Retailing, Marketing / General, Graphic Arts / Advertising
Publication Year
2016
Illustrator
Yes
Features
Revised
Genre
Design, Business & Economics
Author
Tony Morgan
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
38.1 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Edition Description
Revised edition
Synopsis
A great introduction for retail students, this book offers a user-friendly reference guide to all aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. Using examples from a range of shops, from fashion emporia to small outlets, the book offers practical advice on the subject, supported by hints and tips from established visual merchandisers. It reveals the secrets of their toolkit and information on the use of mannequins, the latest technology and how to construct and source props, and explains the psychology behind shopping and buyer behaviour. This new edition contains two new case studies, updated images and new material on digital and interactive visual merchandising. Visual Merchandising is presented through colour photographs, diagrams of floor layouts and store case studies, and includes invaluable information such as a glossary of terms used in the industry., A great introduction for retail students, this book offers a user-friendly reference guide to all aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. Using examples from a range of shops, from fashion emporia to small outlets, the book offers practical advice on the subject, supported by hints and tips from established visual merchandisers. It reveals the secrets of their toolkit and information on the use of mannequins, the latest technology, and how to construct and source props, and explains the psychology behind shopping and buyer behavior. This new edition contains two new case studies, updated images, and new material on digital and interactive visual merchandising. Presented through color photographs, diagrams of floor layouts, and store case studies, and including invaluable information such as a glossary of terms used in the industry, Visual Merchandising is an essential handbook for anyone working in and learning about this exciting area.
LC Classification Number
NC1002

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,8 mln
Dołączył: maj 2008
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (473 382)