|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Jakościowe metody badawcze zbieranie dowodów rzemiosło analiza komunikacja...

Tekst oryginalny
Qualitative Research Methods Collecting Evidence Crafting Analysis Communicat...
Stan:
Nowy
Cena:
US $91,93
Około362,61 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: San Gabriel, California, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 29 maj a Pn, 3 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 285436874525
Ostatnia aktualizacja: 22-05-2024 20:49:00 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
EAN
9781119390787
ISBN
9781119390787
Package Dimensions LxWxH
9.84x7.01x0.83 Inches
Weight
1.98 Pounds
MPN
Does not apply
Model
Does not apply
Brand
Wiley-Interscience
UPC
Does not apply
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Qualitative Research Methods : Collecting Evidence, Crafting Analysis, Communicating Impact
Item Height
1.2in
Author
Sarah J. Tracy
Item Length
10in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Width
7in
Item Weight
26.5 Oz
Number of Pages
432 Pages

O tym produkcie

Product Information

The definitive step-by step resource for qualitative and ethnographic research Qualitative Research Methods: Collecting Evidence, Crafting Analysis, Communicating Impact is a comprehensive guide on both the theoretical foundations and practical application of qualitative methodology. Adopting a phronetic-iterative approach, this foundational book leads readers through the chronological progression of a qualitative research project, from designing a study and collecting and analyzing data to developing theories and effectively communicating the results--allowing readers to employ qualitative methods in their projects as they follow each chapter. Coverage of topics such as qualitative theories, ethics, sampling, interview techniques, qualitative quality, and advice on practical fieldwork provides clear and concise guidance on how to design and conduct sound research projects. Easy-to-follow instructions on iterative qualitative data analysis explain how to organize, code, interpret, make claims, and build theory. Throughout, the author offers her own backstage stories about fieldwork, analysis, drafting, writing, and publishing, revealing the emotional and humorous aspects of practicing qualitative methods. Now in its second edition, this thorough and informative text includes new and expanded sections on topics including post-qualitative research, phenomenology, textual analysis and cultural studies, gaining access to elite and difficult to access populations, on persuasive writing, novel interviewing approaches, and more. Numerous examples, case studies, activities, and discussion questions have been updated to reflect current research and ensure contemporary relevance. Written in an engaging and accessible narrative style by an acclaimed scholar and researcher in the field Offers new and updated examples of coding and qualitative analysis, full-color photos and illustrations, and a companion instructor website Synthesizes the most up-to-date multidisciplinary literature on qualitative research methods including seven main approaches to qualitative inquiry: grounded theory, case study, ethnography, phenomenology, narrative and autoethnography, participatory action research, and arts-based research Presents innovative qualitative data collection methods and modern representation strategies, such as virtual ethnography, photo-voice, and mobile interviewing Qualitative Research Methods: Collecting Evidence, Crafting Analysis, Communicating Impact is an ideal resource for undergraduate and graduate students, instructors, and faculty across multiple disciplines including the social sciences, healthcare, education, management, and the humanities, and for practitioners seeking expert guidance on practical qualitative methods.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1119390788
ISBN-13
9781119390787
eBay Product ID (ePID)
4038433980

Product Key Features

Author
Sarah J. Tracy
Publication Name
Qualitative Research Methods : Collecting Evidence, Crafting Analysis, Communicating Impact
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
432 Pages

Dimensions

Item Length
10in
Item Height
1.2in
Item Width
7in
Item Weight
26.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
H62
Edition Number
2
Copyright Date
2019
Topic
Communication Studies, Research
Lccn
2019-026506
Dewey Decimal
001.4/2
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Language Arts & Disciplines, Social Science

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Nelagarments

Nelagarments

96,6% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 14 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (4 535)

8***t (4)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
I Like the tea in can instead plastic! Better for environment and does not taste like plastic. Good green tea, not too strong just right for a cool, iced drink. Sad, it is difficult to find in can. I drink more than one can a day if I can purchase it. Great to carry in car, easy to pack and have handy when you need it. Easy to recycle. I is just good!
n***r (759)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
These are delicious and a good alternative to pasta.
0***o (173)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you for your business!