|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Amazon.com: Get Big Fast rozsławiona przez Robert Spector: Używany

Tekst oryginalny
Amazon.com: Get Big Fast by Robert Spector: Used
Stan:
Dobry
Cena:
US $9,09
Około35,63 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 24 maj a Śr, 29 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 285608079264
Ostatnia aktualizacja: 02-05-2024 12:13:42 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Publication Date
2000-04-05
Pages
288
ISBN
9780066620411
Book Title
Amazon. Com : Get Big Fast
Item Length
9.2in
Publisher
HarperCollins
Publication Year
2000
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1in
Author
Robert Spector
Genre
Literary Criticism, Business & Economics
Topic
Industries / Retailing, New Business Enterprises, E-Commerce / General (See Also Computers / Electronic Commerce), Books & Reading, Corporate & Business History
Item Width
6.1in
Item Weight
19.6 Oz
Number of Pages
288 Pages

O tym produkcie

Product Information

In Amazon.com Jeff Bezos built something the world had never seen. He created the most recognized brand name on the Internet and became one of the richest men in the world. He was recently named Time magazine's Person of the Year and was crowned "the king of cybercommerce." Yet for all the success and all the media exposure, the inside story of Amazon.com has never really been told. In this revealing, unauthorized account of Amazon's astounding rise, Robert Spector, journalist and bestselling author, gives us the fastpaced, behind-the-scenes true story of the company's creation, its tumultuous present, and its uncertain future. By talking to friends, confidants, early employees, rivals, publishing executives, stock analysts, and venture capitalists, Spector goes beyond the "official story"-the glib, polished, media-savvy statements that Bezos feeds to the press-and presents in unprecedented detail the real facts of the company's beginnings, innovations, business practices, and strategies, and its vision of the future. Further, he explains what the Amazon story means for conventional business, e-commerce, and ultimately the consumer. Bezos's first employers tell how the experience he gained at their firms prepared him for creating Amazon.com. Early investors reveal the details of Bezos's initial pitch for money. Former company insiders divulge how painstakingly Amazon.com's internal systems were put together. And the story becomes more compelling all the time as Amazon finds itself under attack by the formerly Internetchallenged behemoth retailers, by online startups trying to eat Bezos's lunch, and by impatient investors waiting for the company to turn a profit. (Amazon lost an incredible $720 million in 1999.) Amazon.com's emergence as an e-commerce powerhouse has set off tremors around the world, jolting the "bricks and mortar" retailing giants, and forever changing the way everyone does business. But has Jeff Bezos finally run out of time? Will his great achievement be remembered as a footnote to the opening era of the Internet age? Or will this wily, overachieving self-described nerd triumph once again and surprise fans and foes alike?

Product Identifiers

Publisher
HarperCollins
ISBN-10
0066620414
ISBN-13
9780066620411
eBay Product ID (ePID)
1622147

Product Key Features

Book Title
Amazon. Com : Get Big Fast
Author
Robert Spector
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Industries / Retailing, New Business Enterprises, E-Commerce / General (See Also Computers / Electronic Commerce), Books & Reading, Corporate & Business History
Publication Year
2000
Genre
Literary Criticism, Business & Economics
Number of Pages
288 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
1in
Item Width
6.1in
Weight
19.6 Oz
Item Weight
19.6 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Z473.A485s64 2000
Publication Date
2000-04-05
Copyright Date
2000
Target Audience
Trade
Lccn
99-087599
Dewey Decimal
380.1/45002/02854678, Bus048000

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (459 461)

c***9 (2175)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived safe and sound for a PURRFECT READ - Thank You
a***l (1055)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great book thanks
a***k (957)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller, fast delivery!