|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The Social Factor: Innovate, Ignite, and Win thro- 9780137018901, wydanie kieszonkowe, nowy

Tekst oryginalny
The Social Factor: Innovate, Ignite, and Win thro- 9780137018901, paperback, new
Stan:
Nowy
Cena:
US $33,14
Około133,19 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Arlington, Texas, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 9 maj a So, 11 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 285799844055
Ostatnia aktualizacja: 03-05-2024 20:22:08 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Artist
Azua, Maria
ISBN
9780137018901
Book Title
Social Factor : Innovate, Ignite, and Win Through Mass Collaboration and Social Networking
Item Length
9in
Publisher
Pearson Education
Publication Year
2009
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6in
Author
Maria Azua
Genre
Business & Economics, Social Science
Topic
Marketing / General, General
Item Width
6.1in
Item Weight
13.4 Oz
Number of Pages
272 Pages

O tym produkcie

Product Information

Harness the Power of Social Networking to Promote Innovation and Drive Growth A treasure trove of strategic and tactical insights for the business leader Provides relevant experience from a host of powerful case studies and compelling business scenarios Secrets for avoiding costly mistakes that can cripple a social networking initiative Millions of people use social networking sites, and companies are increasingly turning to social networking to build relationships with customers. But companies routinely miss the best opportunities to create value and promote innovation-by using social networking to build thriving communities of employees, partners, and customers. Business leaders and strategists can drive immense value from social networking "inside the firewall." Drawing on her unsurpassed experience deploying innovative social networking systems within IBM and for customers, Maria Azua demonstrates how to establish social networking communities, and then leverage those communities to drive extraordinary levels of innovation. Azua offers specific techniques for promoting mass collaboration in the enterprise and strategies to monetize social networking to generate new business opportunities. Whatever your industry, you'll learn how to choose and implement the right social networking solutions for your unique challenges...how to avoid false starts and wasted time...and how to evaluate and make the most of today's most promising social technologies-from wikis and blogs to knowledge clouds.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0137018908
ISBN-13
9780137018901
eBay Product ID (ePID)
73488157

Product Key Features

Book Title
Social Factor : Innovate, Ignite, and Win Through Mass Collaboration and Social Networking
Author
Maria Azua
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Marketing / General, General
Publication Year
2009
Genre
Business & Economics, Social Science
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.6in
Item Width
6.1in
Item Weight
13.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hm741.H56 2009
Table of Content
Introduction xix Chapter 1: Dawn of the Social Age 1 Chapter 2: Social Age Organizations 17 Chapter 3: Wikis: Bringing the Crowds to You 31 Chapter 4: Blogs: Your Personal News Outlet 45 Chapter 5: Tagging and Social Clouds 63 Chapter 6: Cloud Computing Paradigm 85 Chapter 7: Social Media and Culture 101 Chapter 8: On the Shoulders of Giants 121 Chapter 9: Social Brain and the Ideation Process 143 Chapter 10: Social Innovation 161 Chapter 11: Social Economy 181 Chapter 12: Mobile Society 195 Endnotes 217 Index 233
Copyright Date
2010
Target Audience
Trade
Lccn
2009-023428
Dewey Decimal
306.4/602856754
Series
Ibm Press Ser.
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Orion Tech LLC

Orion Tech LLC

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,1 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (271 465)

c***m (370)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book is in great shape! Great Price! Super fast shipping!!! Thank you!!! AAAAA+++++
i***n (993)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping item as described thanks
u***8 (262)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described, happy with purchase