|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zachowania konsumentów: kupowanie, posiadanie i bycie [11. edycja]

Tekst oryginalny
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being [11th Edition]
Stan:
Dobry
Koniec promocji za: 6d 3h
Cena:
US $11,28
Około45,04 zł
Poprzednio US $11,87 Co oznacza ta cena?
Ostatnia cena sprzedaży podana przez sprzedawcę
Zaoszczędź US $0,59 (5% taniej)
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Lexington, North Carolina, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 12 cze a Pt, 14 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 285814012468

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Subject Area
Business & Economics
ISBN
9780133450897
Publication Name
Consumer Behavior : Buying, Having, and Being
Item Length
10.9 in
Publisher
Pearson Education
Subject
Marketing / General, Consumer Behavior
Publication Year
2014
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1 in
Author
Michael R. Solomon
Item Width
8.6 in
Item Weight
48.3 Oz
Number of Pages
608 Pages

O tym produkcie

Product Information

&>For undergraduate and MBA courses in consumer behavior.   Solomon goes beyond the discussion of why people buy things and explores how products, services, and consumption activities contribute to shape people's social experiences.   This program will provide a better teaching and learning experience--for you and your students. Here's how: Improve Results with MyMarketingLab: MyMarketingLab delivers proven results in helping students succeed and provides engaging experiences that personalize learning. Digital Consumer Focus: This text continues to highlight and celebrate the brave new world of digital consumer behavior. Help Students Apply the Case to the Chapter's Contents: A case study has been added to the end of each chapter along with discussion questions to help students apply the case to the chapter's contents. Keep your Course Current and Relevant: New examples, exercises, and research findings appear throughout the text.   Note: You are purchasing a standalone product; MyMarketingLab does not come packaged with this content. If you would like to purchase both the physical text and MyMarketingLab search for ISBN-10: 013347223X/ ISBN-13: 9780133472233. That package includes ISBN-10: 0133450899/ISBN-13: 9780133450897 and ISBN-10: 0133451925/ISBN-13:9780133451924 .   MyMarketingLab is not a self-paced technology and should only be purchased when required by an instructor.  

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0133450899
ISBN-13
9780133450897
eBay Product ID (ePID)
180454178

Product Key Features

Author
Michael R. Solomon
Publication Name
Consumer Behavior : Buying, Having, and Being
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Marketing / General, Consumer Behavior
Publication Year
2014
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
608 Pages

Dimensions

Item Length
10.9 in
Item Height
1 in
Item Width
8.6 in
Item Weight
48.3 Oz

Additional Product Features

Edition Number
11
LCCN
2013-038389
Lc Classification Number
Hf5415.32.S6 2014
Table of Content
Section 1 Foundations of Consumer Behavior 3 Chapter 1 Buying, Having, and Being: An Introduction to Consumer Behavior 4 Chapter 2 Decision Making and Consumer Behavior 36 Chapter 3 Cultural Influences on Consumer Decision Making 78 Chapter 4 Consumer and Social Well-Being 130 Section 2 Internal Influences on Consumer Behavior 171 Chapter 5 Perception 172 Chapter 6 Learning and Memory 206 Chapter 7 The Self 248 Chapter 8 Attitudes and Persuasion 300 Section 3 External Influences on Consumer Behavior 349 Chapter 9 Group and Situational Effects on Consumer Behavior 350 Chapter 10 Consumer Identity I: Sex Roles and Subcultures 404 Chapter 11 Consumer Identity II: Social Class and Lifestyles 454 Chapter 12 Networked Consumer Behavior: Word-of-Mouth, Social Media, and Fashion 500
Copyright Date
2015
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
658.8/342
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

High Rock Books Etc

High Rock Books Etc

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,4 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.8
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (465)

r***r (148)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
great protective packing
_***4 (121)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent transaction! Every item was as described and arrived promptly. Thank you!
u***s (3636)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
AAAA++++Super Ebay Seller! Fast shipping! Thanks!