Skończył się zapas tego przedmiotu.
Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Fashion as Creative Economy: Micro-Enterprises in London, Berlin and Milan: Used

AlibrisBooks
  • (425792)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $29,04
Około111,58 zł
Stan:
Dobry
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping.
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 27 wrz a Śr, 2 paź do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 285851010595
Ostatnia aktualizacja: 21-06-2024 05:48:48 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Book Title
Fashion as Creative Economy: Micro-Enterprises in London, Berlin
Publication Date
2023-02-13
Pages
224
ISBN
9781509553853
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Fashion As Creative Economy : Micro-Enterprises in London, Berlin and Milan
Publisher
Polity Press
Item Length
8.5 in
Subject
Industries / Fashion & Textile Industry
Publication Year
2023
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7 in
Author
Angela. Mcrobbie, Carolina Bandinelli, Daniel Strutt
Item Weight
9.6 Oz
Item Width
5.4 in
Number of Pages
224 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Polity Press
ISBN-10
1509553851
ISBN-13
9781509553853
eBay Product ID (ePID)
11057247961

Product Key Features

Number of Pages
224 Pages
Publication Name
Fashion As Creative Economy : Micro-Enterprises in London, Berlin and Milan
Language
English
Subject
Industries / Fashion & Textile Industry
Publication Year
2023
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Angela. Mcrobbie, Carolina Bandinelli, Daniel Strutt
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
9.6 Oz
Item Length
8.5 in
Item Width
5.4 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Reviews
" Fashion as Creative Economy is a brilliant, multilayered work that offers an unparalleled theoretical synthesis of the fashion industry. It makes effective recommendations for how this system can be transformed and made more just." Jo Littler, City, University of London "This book is an important addition to both the scholarly literature and the public debates over the future of the fashion industry." David O'Brien, University of Sheffield
Dewey Decimal
338.4774692
Synopsis
Fashion is under the spotlight like never before. Activists call for environmental accountability, and wide-ranging debates highlight exploitation across global supply chains and the reliance on unpaid labour. Digital technology undermines traditional fashion companies, while small-scale independent fashion designers provide radical innovations in design and work in more socially inclusive ways. This book contributes to a new sociology of fashion. Focusing on the working lives of independent designers and based on ethnographic research and interviews carried out in London, Berlin and Milan, the authors consider the urban policy regimes in place in these cities. They analyse how these regimes shape the microenterprises and the emerging political economy, as well as the structures needed for designers to flourish. They also develop several key concepts - the 'milieu of fashion labour', 'social fashion' and 'fashion diversity' - and chart the new world of digital fashion-tech and e-commerce. Drawing on lessons from European initiatives and recognizing the capacity of microenterprises and start-ups to determine fashion's future, the authors call for the industry to be significantly decentralized to ensure more diversity and less exclusivity., Fashion is under the spotlight like never before. Activists call for environmental accountability, and wide-ranging debates highlight exploitation across global supply chains and the reliance on unpaid labour. Digital technology undermines traditional fashion companies, while small-scale independent fashion designers provide radical innovations in design and work in more socially inclusive ways. This book contributes to a new sociology of fashion. Focusing on the working lives of independent designers and drawing on ethnographic research and interviews carried out in London, Berlin and Milan, the authors consider the urban policy regimes in place in these cities. They analyse how these regimes shape the microenterprises and the emerging political economy, as well as the structures needed for designers to flourish. They also develop several key concepts - the 'milieu of fashion labour', 'social fashion' and 'fashion diversity' - and chart the new world of digital fashion-tech and e-commerce. Recognizing the capacity of microenterprises and start-ups to determine fashion's future, the authors call for the industry to be significantly decentralized to ensure more diversity and less exclusivity.
LC Classification Number
GT738

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,8 mln
Dołączył: maj 2008
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (473 799)