Zdjęcie 1 z 6
Zdjęcie 1 z 6
K-Tuned Complete CMC & Slave Kit K20 K24 RSX Civic SI EP3 TSX KTD-CLK-KMS
US $221,74
Około848,18 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Dostępne: ponad 10Sprzedane: 290
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping.
Znajduje się w: Arden, North Carolina, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 24 wrz a Cz, 26 wrz do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 292614096853
Ostatnia aktualizacja: 21-09-2024 17:06:17 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Nowy
- UPC
- Does not apply
- Brand
- K-Tuned
- Manufacturer Part Number
- KTD-CLK-KMS
- Manufacturer Warranty
- Manufacturer Warranty
- Placement on Vehicle
- Front
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Hptautosport
SCOTT ROWBOTHAM
114 Oval Rd
28704 Arden, NC
United States
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (33 246)
Ten przedmiot (37)
Wszystkie przedmioty (33 246)
k***w (1005)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast shipping. Item brand new as described A+
e***l (132)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
fast shipping perfect description
a***r (225)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Worked great A + seller
2***8 (3)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Super fast shipping was glad to get it so fast will buy again ‼️
e***o (844)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Seller, Thanks!!!
1***2 (202)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
This tool does the job. The crusty, brittle, 25 year old OEM valve seals in my B20Z gave up; actually the smoking was getting worse as time went on. This tool made a moderately easy job even easier. In that, I mean the OEM valve seals were as good as glued on. It took some serious effort with a pair of needle nose vise grips to to get them to budge. Having the head still bolted to the engine was great as it was fixed and I could apply force against it. Very satisfied