Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Principles of Marketing: European Edition By Philip Kotler, Prof Veronica Wong,
GBP 5,56
Około28,21 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 2Sprzedane: 5
Wysyłka:
GBP 18,76 (około 95,19 zł) International Priority Shipping do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Opłaty importowe:
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Dostawa:
Szacowana między Śr, 2 paź a Pt, 11 paź do 43230
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 292694520417
Ostatnia aktualizacja: 06-06-2024 05:12:11 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN
- 9780273684565
- EAN
- 9780273684565
- Publication Year
- 2004
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Publication Name
- Principles of Marketing: European Edition
- Publisher
- Pearson Education The Limited
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 2046 g
- Item Width
- 276 mm
- Number of Pages
- 992 Pages
O tym produkcie
Product Information
'Any marketing student should have knowledge of this great version of Kotler's classic Principles of Marketing book.' Even Lanseng, Norges Landbrukshogskole, NorwayClassic and authoritative, Principles of Marketing, Fourth European Edition remains on the cutting edge of contemporary marketing.Kotler, Wong, Saunders and Armstrong have delivered a fresh, practical, managerial approach to the subject. Top gurus in their field, the team brings to this new edition great features and content, which include:*Rich topical examples and applications explain the major decisions marketing managers face*Completely revised and updated Prelude Cases, Marketing Insights and Concluding Concept cases that reflect the growing influence of e-commerce*Enhanced full colour adverts, tables and figures highlight key ideas and marketing strategies'Principles of Marketing provides an excellent all-round introduction to the subject.' Deborah Anderson, Kingston University, UKA comprehensive Companion Website, containing a wealth of teaching material for instructors and learning materials for students, is available at www booksites.net/kotler. Completely updated, this site boasts great additions, such as more case studies, more multiple choice questions, and sample answers to the questions from the Marketing in Practice DVD.'Comprehensive and authoritative, but a pleasure to read - an uncommon combination!' Sveinn Eldon, Arcada Polytechnic, FinlandPhilip Kotler is S. C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at the J. L. Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University.Veronica Wong is Professor of Marketing and Head of the Marketing Group at Aston Business School.John Saunders is Professor of Marketing, Head of Aston Business School and Pro-Vice Chancellor of Aston University.Gary Armstrong is Professor and Chair of Marketing in the Kenan-Flagler Business School at the University of North Carolina at Chapel Hill.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education The Limited
ISBN-13
9780273684565
eBay Product ID (ePID)
87041649
Product Key Features
Publication Year
2004
Subject
Marketing
Number of Pages
992 Pages
Publication Name
Principles of Marketing: European Edition
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Weight
2046 g
Item Width
276 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (3 044 647)
- -***b (130)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyThank you
- e***t (686)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat
- -***2 (725)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyBrilliant book, hubby is thoroughly enjoying it! Great condition Thank you