Zdjęcie 1 z 5
Zdjęcie 1 z 5
XLR8 V2 Gauge Pod for 2006-2011 Honda Civic 8th Gen Civic GAUCLUS-CIVICS I-V2
US $249,99
Około956,24 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Dostępne: 2Sprzedane: 101
Wysyłka:
Bezpłatnie UPS Ground.
Znajduje się w: Arden, North Carolina, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 24 wrz a Cz, 26 wrz do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 292841808878
Ostatnia aktualizacja: 23-07-2024 18:10:31 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Nowy
- Brand
- XLR8
- Manufacturer Part Number
- GAUCLUS-CIVICSI-V2
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Hptautosport
SCOTT ROWBOTHAM
114 Oval Rd
28704 Arden, NC
United States
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (33 246)
Ten przedmiot (13)
Wszystkie przedmioty (33 246)
a***r (48)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Fit perfect. Delivered fast.
s***s (122)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Part fit good, as described, no damage, fast shipping
d***e (418)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni rok
Zakup potwierdzony
💯
2***8 (3)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Super fast shipping was glad to get it so fast will buy again ‼️
e***o (844)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Seller, Thanks!!!
1***2 (202)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
This tool does the job. The crusty, brittle, 25 year old OEM valve seals in my B20Z gave up; actually the smoking was getting worse as time went on. This tool made a moderately easy job even easier. In that, I mean the OEM valve seals were as good as glued on. It took some serious effort with a pair of needle nose vise grips to to get them to budge. Having the head still bolted to the engine was great as it was fixed and I could apply force against it. Very satisfied