|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Ramy zarządzania marketingowego 6e autorstwa Philipa Kotlera EDYCJA MIĘDZYNARODOWA

Tekst oryginalny
A Framework for Marketing Management 6e by Philip Kotler INTERNATIONAL EDITION
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $19,50
Około76,41 zł
Wysyłka:
US $3,99 (około 15,63 zł) Standard Shipping from India. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: LUCKNOW, UTTAR PRADESH, Indie
Dostawa:
Szacowana między Wt, 18 cze a Pt, 5 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 294746461907
Ostatnia aktualizacja: 14-01-2024 09:16:44 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Series
INTERNATIONAL PAPERBACK EDITION
Subject Area
Business & Economics
PRODUCT TYPE
INTERNATIONAL EDITION PAPERBACK
Educational Level
Adult & Further Education
Features
International Edition
Level
Business
Subject
Marketing / General
ISBN
9780133871319
Publication Name
Framework for Marketing Management
Item Length
9.1 in
Publisher
Pearson Education
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Author
Kevin Keller, Philip Kotler
Item Width
7.5 in
Item Weight
20 Oz
Number of Pages
360 Pages

O tym produkcie

Product Information

Key Benefit: For graduate and undergraduate courses in marketing management. A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller's fifteenth edition of Marketing Management , a comprehensive look at marketing strategy. The book's efficient coverage of current marketing management practices makes for a short yet thorough text that provides the perfect supplement for incorporated simulations, projects, and cases. The Sixth Edition approaches the topic of marketing from a current standpoint, focusing its information and strategy on the realities of 21st century marketing. Individuals, groups, and companies alike can modernize their marketing strategies to comply with 21st century standards by engaging in this succinct yet comprehensive text. Key Topics: Defining Marketing for the New Realities; Developing and Implementing Marketing Strategies and Plans; Capturing Marketing Insights and Forecasting Demand; Creating Long-term Loyalty Relationships; Analyzing Consumer and Business Markets; Identifying Market Segments and Targets; Crafting the Brand Positioning; Creating Brand Equity and Driving Growth; Setting Product Strategy and Introducing New Offerings; Designing and Managing Services; Developing Pricing Strategies and Programs; Designing and Managing Integrated Marketing Channels; Managing Retailing, Wholesaling, and Logistics; Designing and Managing Integrated Marketing Communications; Managing Digital Communications; Managing Mass Communications; Managing Personal Communications; Conducting Marketing Responsibly in the Global Economy Market This book is a primer for those looking for a succinct marketing management title.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0133871312
ISBN-13
9780133871319
eBay Product ID (ePID)
208638844

Product Key Features

Author
Kevin Keller, Philip Kotler
Publication Name
Framework for Marketing Management
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Marketing / General
Publication Year
2015
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
360 Pages

Dimensions

Item Length
9.1 in
Item Height
0.4 in
Item Width
7.5 in
Item Weight
20 Oz

Additional Product Features

Edition Number
6
LCCN
2014-044334
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
Hf5415.13.K636 2016
Table of Content
Brief Contents I: Understanding Marketing Management Defining Marketing for the New Realities Developing and Implementing Marketing Strategies and Plans Capturing Marketing Insights and Forecasting Demand II: Connecting with Customers Creating Long-term Loyalty Relationships Analyzing Consumer and Business Markets III: Building Strong Brands Identifying Market Segments and Targets Crafting the Brand Positioning Creating Brand Equity and Driving Growth IV: Shaping the Market Offerings Setting Product Strategy and Introducing New Offerings Designing and Managing Services Developing Pricing Strategies and Programs V: Delivering Value Designing and Managing Integrated Marketing Channels Managing Retailing, Wholesaling, and Logistics VI: Communicating Value Designing and Managing Integrated Marketing Communications Managing Digital Communications Managing Mass Communications Managing Personal Communications VII: Managing the Marketing Organization for Long-Term Success Conducting Marketing Responsibly in the Global Economy
Copyright Date
2016
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
23

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Check-inStore

Check-inStore

94,7% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 7,0 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.7
Przystępny koszt wysyłki
4.6
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (681)

1***r (149)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great new book thank you
0***2 (2)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book is as expected! Only reason I didn’t give 5 stars is because the corners are bent (which could have happened during delivery).
s***t (640)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+