Zdjęcie 1 z 1
Marketing dla hotelarstwa i turystyki autorstwa Philipa Kotlera 7ed EDYCJA MIĘDZYNARODOWA–
Stan:
Dostępne: 2 / Sprzedane: 1
Wysyłka:
Znajduje się w: LUCKNOW, UTTAR PRADESH, Indie
Dostawa:
Szacowana między Cz, 13 cze a Pt, 14 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 94,7% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 294897905882
Ostatnia aktualizacja: 29-05-2024 20:08:05 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- PRODUCT TYPE
- INTERNATIONAL EDITION PAPERBACK
- Features
- International Edition
- Subject
- Industries / Hospitality, Travel & Tourism
- ISBN
- 9780134151922
- Subject Area
- Business & Economics
- Publication Name
- Marketing for Hospitality and Tourism
- Item Length
- 10.9 in
- Publisher
- Pearson Education
- Publication Year
- 2016
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 1.1 in
- Item Width
- 8.6 in
- Item Weight
- 53.9 Oz
- Number of Pages
- 688 Pages
O tym produkcie
Product Information
KEY BENEFIT Marketing for Hospitality and Tourism, 7/eis the definitive source for hospitality marketing. Taking an integrative approach, this highly visual, four-color book discusses hospitality marketing from a team perspective, examining each hospitality department and its role in the marketing mechanism. These best-selling authors are known as leading marketing educators and their book, a global phenomenon, is the leading resource on hospitality and tourism marketing. The Seventh Edition of this popular book includes new and updated coverage of social media, destination tourism and other current industry trends, authentic industry cases, and hands-on application activities. KEY TOPICS Introduction: Marketing for Hospitality and Tourism; Service Characteristics of Hospitality and Tourism Marketing; The Role of Marketing in Strategic Planning; The Marketing Environment; Managing Customer Information to Gain Customers Insights; Consumer Markets and Consumer Buying Behavior; Organizational Buyer Behavior of Group Market; Customer Driven Marketing Strategy: Creating Value for Target Customers; Designing and Managing Products and Brands: Building Customer Value; Internal Marketing; Pricing: Understanding and Capturing Customer Value; Marketing Channels: Delivering Customer Value; Engaging Customers and Communicating Customer Value; Public Relations and Sales Promotion; Professional Sales; Direct, Online, Social Media and Mobile; Destination Marketing; Next Year's Marketing Plan MARKET For today's hospitality, restaurant, or tourism professional, or those preparing for a job in these fields. For courses in Hospitality Marketing, Tourism Marketing, Restaurant Marketing, or Hotel Marketing.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0134151925
ISBN-13
9780134151922
eBay Product ID (ePID)
219096745
Product Key Features
Publication Name
Marketing for Hospitality and Tourism
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Industries / Hospitality, Travel & Tourism
Publication Year
2016
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
688 Pages
Dimensions
Item Length
10.9 in
Item Height
1.1 in
Item Width
8.6 in
Item Weight
53.9 Oz
Additional Product Features
Edition Number
7
LCCN
2015-050364
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
Tx911.3.M3k68 2016
Table of Content
Part I: Understanding the Hospitality and Tourism Marketing Process 1. Introduction: Marketing for Hospitality and Tourism 2. Service Characteristics of Hospitality and Tourism Marketing 3. The Role of Marketing in Strategic Planning PART II: Developing Hospitality and Tourism Marketing Opportunities and Strategies 4. The Marketing Environment 5. Managing Customer Information to Gain Customers Insights 6. Consumer Markets and Consumer Buying Behavior 7. Organizational Buyer Behavior of Group Market 8. Customer Driven Marketing Strategy: Creating Value for Target Customers PART III: Developing the Hospitality and Tourism Customer Value-Driven Strategy and Mix 9. Designing and Managing Products and Brands: Building Customer Value 10. Internal Marketing 11. Pricing: Understanding and Capturing Customer Value 12. Marketing Channels: Delivering Customer Value 13. Engaging Customers and Communicating Customer Value 14. Public Relations and Sales Promotion 15. Professional Sales 16. Direct, Online, Social Media and Mobile PART IV: Managing Hospitality and Tourism Marketing 17. Destination Marketing 18. Next Year's Marketing Plan
Copyright Date
2017
Dewey Decimal
338.4/791068
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 294897905882
Ostatnia aktualizacja: 29-05-2024 20:08:05 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
LUCKNOW, UTTAR PRADESH, Indie
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Albania, Brazylia, Chile, Chiny, Ekwador, Eswatini, Falklandy (Malwiny), Gujana, Gujana Francuska, Indie, Kolumbia, Liberia, Libia, Madagaskar, Malawi, Mali, Maroko, Mauretania, Mozambik, Namibia, Niemcy, Niger, Nigeria, Paragwaj, Peru, Protektoraty USA, Reunion, Rosja, Rwanda, Sahara Zachodnia, Senegal, Seszele, Sierra Leone, Somalia, Surinam, Tanzania, Togo, Tunezja, Uganda, Ukraina, Urugwaj, Wenezuela, Zambia, Zimbabwe, Święta Helena
Wysyłka i obsługa | Każdy dodatkowy przedmiot | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|---|
US $3,99 (około 15,75 zł) | US $2,75 (około 10,85 zł) | Stany Zjednoczone | Inna wysyłka (FedEx International Economy) | Szacowana między Cz, 13 cze a Pt, 14 cze do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 2 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 294897905882
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 294897905882
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki, Wymiana na taki sam | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (681)
1***r (149)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great new book thank you
0***2 (2)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book is as expected! Only reason I didn’t give 5 stars is because the corners are bent (which could have happened during delivery).
s***t (640)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+