|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing dla hotelarstwa i turystyki autorstwa Philipa Kotlera 7ed EDYCJA MIĘDZYNARODOWA

Tekst oryginalny
Marketing for Hospitality and Tourism by Philip Kotler 7ed INTERNATIONAL EDITION
Stan:
Nowy
Dostępne: 2 / Sprzedane: 1
Cena:
US $43,50
Około171,70 zł
Wysyłka:
US $3,99 (około 15,75 zł) Inna wysyłka. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: LUCKNOW, UTTAR PRADESH, Indie
Dostawa:
Szacowana między Cz, 13 cze a Pt, 14 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 294897905882
Ostatnia aktualizacja: 29-05-2024 20:08:05 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PRODUCT TYPE
INTERNATIONAL EDITION PAPERBACK
Features
International Edition
Subject
Industries / Hospitality, Travel & Tourism
ISBN
9780134151922
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Marketing for Hospitality and Tourism
Item Length
10.9 in
Publisher
Pearson Education
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.1 in
Author
Seyhmus Baloglu, John Bowen, Philip Kotler, James Makens
Item Width
8.6 in
Item Weight
53.9 Oz
Number of Pages
688 Pages

O tym produkcie

Product Information

KEY BENEFIT Marketing for Hospitality and Tourism, 7/eis the definitive source for hospitality marketing. Taking an integrative approach, this highly visual, four-color book discusses hospitality marketing from a team perspective, examining each hospitality department and its role in the marketing mechanism. These best-selling authors are known as leading marketing educators and their book, a global phenomenon, is the leading resource on hospitality and tourism marketing. The Seventh Edition of this popular book includes new and updated coverage of social media, destination tourism and other current industry trends, authentic industry cases, and hands-on application activities. KEY TOPICS Introduction: Marketing for Hospitality and Tourism; Service Characteristics of Hospitality and Tourism Marketing; The Role of Marketing in Strategic Planning; The Marketing Environment; Managing Customer Information to Gain Customers Insights; Consumer Markets and Consumer Buying Behavior; Organizational Buyer Behavior of Group Market; Customer Driven Marketing Strategy: Creating Value for Target Customers; Designing and Managing Products and Brands: Building Customer Value; Internal Marketing; Pricing: Understanding and Capturing Customer Value; Marketing Channels: Delivering Customer Value; Engaging Customers and Communicating Customer Value; Public Relations and Sales Promotion; Professional Sales; Direct, Online, Social Media and Mobile; Destination Marketing; Next Year's Marketing Plan MARKET For today's hospitality, restaurant, or tourism professional, or those preparing for a job in these fields. For courses in Hospitality Marketing, Tourism Marketing, Restaurant Marketing, or Hotel Marketing.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0134151925
ISBN-13
9780134151922
eBay Product ID (ePID)
219096745

Product Key Features

Author
Seyhmus Baloglu, John Bowen, Philip Kotler, James Makens
Publication Name
Marketing for Hospitality and Tourism
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Industries / Hospitality, Travel & Tourism
Publication Year
2016
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
688 Pages

Dimensions

Item Length
10.9 in
Item Height
1.1 in
Item Width
8.6 in
Item Weight
53.9 Oz

Additional Product Features

Edition Number
7
LCCN
2015-050364
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
Tx911.3.M3k68 2016
Table of Content
Part I: Understanding the Hospitality and Tourism Marketing Process 1. Introduction: Marketing for Hospitality and Tourism 2. Service Characteristics of Hospitality and Tourism Marketing 3. The Role of Marketing in Strategic Planning PART II: Developing Hospitality and Tourism Marketing Opportunities and Strategies 4. The Marketing Environment 5. Managing Customer Information to Gain Customers Insights 6. Consumer Markets and Consumer Buying Behavior 7. Organizational Buyer Behavior of Group Market 8. Customer Driven Marketing Strategy: Creating Value for Target Customers PART III: Developing the Hospitality and Tourism Customer Value-Driven Strategy and Mix 9. Designing and Managing Products and Brands: Building Customer Value 10. Internal Marketing 11. Pricing: Understanding and Capturing Customer Value 12. Marketing Channels: Delivering Customer Value 13. Engaging Customers and Communicating Customer Value 14. Public Relations and Sales Promotion 15. Professional Sales 16. Direct, Online, Social Media and Mobile PART IV: Managing Hospitality and Tourism Marketing 17. Destination Marketing 18. Next Year's Marketing Plan
Copyright Date
2017
Dewey Decimal
338.4/791068
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Check-inStore

Check-inStore

94,7% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 7,0 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.7
Przystępny koszt wysyłki
4.6
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (681)

1***r (149)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great new book thank you
0***2 (2)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book is as expected! Only reason I didn’t give 5 stars is because the corners are bent (which could have happened during delivery).
s***t (640)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+