Zdjęcie 1 z 1
Badania marketingowe: orientacja stosowana autorstwa Malhotry 7ed EDYCJA MIĘDZYNARODOWA–
Stan:
Dostępne: 4 / Sprzedane: 3
Wysyłka:
Znajduje się w: LUCKNOW, UTTAR PRADESH, Indie
Dostawa:
Szacowana między Pt, 10 maj a So, 11 maj do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 93,9% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 294931494843
Ostatnia aktualizacja: 23-01-2024 21:40:32 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- PRODUCT TYPE
- INTERNATIONAL EDITION PAPERBACK
- Features
- International Edition
- Subject
- Marketing
- ISBN
- 9780134734842
- Publication Year
- 2018
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Marketing Research : an Applied Orientation
- Item Height
- 1.8in
- Item Length
- 11.2in
- Publisher
- Pearson Education
- Item Width
- 8.8in
- Item Weight
- 71.3 Oz
- Number of Pages
- 896 Pages
O tym produkcie
Product Information
For undergraduate and graduate courses in marketing research. An applied and practical marketing research text With a do-it-yourself, hands-on approach, Marketing Research: An Applied Orientation illustrates the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions. This text uses a practical six-step framework for conducting marketing research, utilizing a variety of marketing companies to highlight qualitative and quantitative research strategies. The 7th Edition provides current, contemporary, and illustrative material sensitive to user needs. And with detailed emphasis on how to run the SPSS and SAS programs, marketing research students obtain the most extensive help available on this industry.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education
ISBN-10
013473484x
ISBN-13
9780134734842
eBay Product ID (ePID)
6038265312
Product Key Features
Publication Name
Marketing Research : an Applied Orientation
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
896 Pages
Dimensions
Item Length
11.2in
Item Height
1.8in
Item Width
8.8in
Item Weight
71.3 Oz
Additional Product Features
Lc Classification Number
Hf5415.2.M29 2018
Edition Number
7
Table of Content
Brief Contents PART I: INTRODUCTION AND EARLY PHASES OF MARKETING RESEARCH Introduction to Marketing Research Defining the Marketing Research Problem and Developing an Approach PART II: RESEARCH DESIGN FORMULATION Research Design Exploratory Research Design: Secondary and Syndicated Data Exploratory Research Design: Qualitative Research Descriptive Research Design: Survey and Observation Causal Research Design: Experimentation Measurement and Scaling: Fundamentals and Comparative Scaling Measurement and Scaling: Noncomparative Scaling Techniques Questionnaire and Form Design Sampling: Design and Procedures Sampling: Final and Initial Sample Size Determination PART III: DATA COLLECTION, PREPARATION, ANALYSIS, AND REPORTING Fieldwork Data Preparation Frequency Distribution, Cross-Tabulation, and Hypothesis Testing Analysis of Variance and Covariance Correlation and Regression Discriminant and Logit Analysis Factor Analysis Cluster Analysis Multidimensional Scaling and Conjoint Analysis Structural Equation Modeling and Path Analysis Report Preparation and Presentation CASES 1.1. HP: Using Marketing Research to Gain a Competitive Edge 2.1. Baskin-Robbins: Can It Bask in the Good 'Ole Days? 2.2. Kid Stuff? Determining the Best Positioning Strategy for Akron Children's Hospital 3.1. AT&T Wireless: Ma Bell Becomes Ma Again 3.2. IBM: A Top Provider of Computer Hardware, Software, and Services 3.3. Kimberly-Clark: Competing Through Innovation 4.1. JPMorgan Chase: Chasing Growth Through Mergers and Acquisitions 4.2. Wendy's: History and Life After Dave Thomas 5.1. The Harvard Graduate Student Housing Survey 5.2. BizRate.Com 5.3. Cola Wars Continue: Coke and Pepsi in the Twenty-First Century 5.4. TiVo in 2002 5.5. Compaq Computer: Intel Inside? 5.6. The New Beetle
Copyright Date
2019
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, Marketing / Research
Lccn
2017-045383
Dewey Decimal
658.8/3
Dewey Edition
23
Genre
Business & Economics
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 294931494843
Ostatnia aktualizacja: 23-01-2024 21:40:32 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
LUCKNOW, UTTAR PRADESH, Indie
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Albania, Chile, Chiny, Ekwador, Eswatini, Falklandy (Malwiny), Gujana, Gujana Francuska, Indie, Kolumbia, Liberia, Libia, Madagaskar, Malawi, Mali, Maroko, Mauretania, Mozambik, Namibia, Niemcy, Niger, Nigeria, Paragwaj, Peru, Protektoraty USA, Reunion, Rosja, Rwanda, Sahara Zachodnia, Senegal, Seszele, Sierra Leone, Somalia, Surinam, Tanzania, Togo, Tunezja, Uganda, Ukraina, Urugwaj, Wenezuela, Zambia, Zimbabwe, Święta Helena
Wysyłka i obsługa | Każdy dodatkowy przedmiot | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|---|
US $3,99 (około 16,04 zł) | US $2,75 (około 11,05 zł) | Stany Zjednoczone | Inna wysyłka (FedEx International Economy) | Szacowana między Pt, 10 maj a So, 11 maj do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 2 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 294931494843
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 294931494843
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki, Wymiana na taki sam | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (664)
u***d (56)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect
o***n (88)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Extraordinary seller, caring beyond belief, packaging outstanding to protect merchandise off the charts, high quality product at a generous pricing; you can’t go wrong with this company that’s all you need to know, highly recommend.
a***n (65)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good