|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Badania marketingowe: orientacja stosowana autorstwa Malhotry 7ed EDYCJA MIĘDZYNARODOWA

Tekst oryginalny
Marketing Research :An Applied Orientation by Malhotra 7ed INTERNATIONAL EDITION
Stan:
Nowy
Dostępne: 4 / Sprzedane: 3
Cena:
US $39,99
Około160,72 zł
Wysyłka:
US $3,99 (około 16,04 zł) Inna wysyłka. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: LUCKNOW, UTTAR PRADESH, Indie
Dostawa:
Szacowana między Pt, 10 maj a So, 11 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 294931494843
Ostatnia aktualizacja: 23-01-2024 21:40:32 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PRODUCT TYPE
INTERNATIONAL EDITION PAPERBACK
Features
International Edition
Subject
Marketing
ISBN
9780134734842
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Marketing Research : an Applied Orientation
Item Height
1.8in
Author
Naresh Malhotra
Item Length
11.2in
Publisher
Pearson Education
Item Width
8.8in
Item Weight
71.3 Oz
Number of Pages
896 Pages

O tym produkcie

Product Information

For undergraduate and graduate courses in marketing research. An applied and practical marketing research text With a do-it-yourself, hands-on approach, Marketing Research: An Applied Orientation illustrates the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions. This text uses a practical six-step framework for conducting marketing research, utilizing a variety of marketing companies to highlight qualitative and quantitative research strategies. The 7th Edition provides current, contemporary, and illustrative material sensitive to user needs. And with detailed emphasis on how to run the SPSS and SAS programs, marketing research students obtain the most extensive help available on this industry.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
013473484x
ISBN-13
9780134734842
eBay Product ID (ePID)
6038265312

Product Key Features

Author
Naresh Malhotra
Publication Name
Marketing Research : an Applied Orientation
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
896 Pages

Dimensions

Item Length
11.2in
Item Height
1.8in
Item Width
8.8in
Item Weight
71.3 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.2.M29 2018
Edition Number
7
Table of Content
Brief Contents PART I: INTRODUCTION AND EARLY PHASES OF MARKETING RESEARCH Introduction to Marketing Research Defining the Marketing Research Problem and Developing an Approach PART II: RESEARCH DESIGN FORMULATION Research Design Exploratory Research Design: Secondary and Syndicated Data Exploratory Research Design: Qualitative Research Descriptive Research Design: Survey and Observation Causal Research Design: Experimentation Measurement and Scaling: Fundamentals and Comparative Scaling Measurement and Scaling: Noncomparative Scaling Techniques Questionnaire and Form Design Sampling: Design and Procedures Sampling: Final and Initial Sample Size Determination PART III: DATA COLLECTION, PREPARATION, ANALYSIS, AND REPORTING Fieldwork Data Preparation Frequency Distribution, Cross-Tabulation, and Hypothesis Testing Analysis of Variance and Covariance Correlation and Regression Discriminant and Logit Analysis Factor Analysis Cluster Analysis Multidimensional Scaling and Conjoint Analysis Structural Equation Modeling and Path Analysis Report Preparation and Presentation CASES 1.1. HP: Using Marketing Research to Gain a Competitive Edge 2.1. Baskin-Robbins: Can It Bask in the Good 'Ole Days? 2.2. Kid Stuff? Determining the Best Positioning Strategy for Akron Children's Hospital 3.1. AT&T Wireless: Ma Bell Becomes Ma Again 3.2. IBM: A Top Provider of Computer Hardware, Software, and Services 3.3. Kimberly-Clark: Competing Through Innovation 4.1. JPMorgan Chase: Chasing Growth Through Mergers and Acquisitions 4.2. Wendy's: History and Life After Dave Thomas 5.1. The Harvard Graduate Student Housing Survey 5.2. BizRate.Com 5.3. Cola Wars Continue: Coke and Pepsi in the Twenty-First Century 5.4. TiVo in 2002 5.5. Compaq Computer: Intel Inside? 5.6. The New Beetle
Copyright Date
2019
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, Marketing / Research
Lccn
2017-045383
Dewey Decimal
658.8/3
Dewey Edition
23
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Check-inStore

Check-inStore

93,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 6,9 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.7
Przystępny koszt wysyłki
4.7
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (664)

u***d (56)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect
o***n (88)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Extraordinary seller, caring beyond belief, packaging outstanding to protect merchandise off the charts, high quality product at a generous pricing; you can’t go wrong with this company that’s all you need to know, highly recommend.
a***n (65)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good