Zdjęcie 1 z 2
Zdjęcie 1 z 2
Bonfire of the brands: how I learnt to live without labels by Neil Boorman
Great Prices & Quality from musicMagpie. 10m+ Feedbacks
GBP 2,28
Około11,58 zł
Stan:
“This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in good condition. ”... Zobacz więcejinformacji o stanie
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
GBP 3,99 (około 20,27 zł) Economy Int'l Postage.
Znajduje się w: England, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 25 wrz a Wt, 22 paź do 43230
Wysyłka dzisiaj, jeśli zapłacisz w ciągu 59 min
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295025360401
Ostatnia aktualizacja: 11-09-2024 21:30:12 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- ISBN
- 9781847670878
- Publication Year
- 2008
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Book Title
- Bonfire of the Brands: How I Learnt to Live without Labels
- Item Height
- 197mm
- Publisher
- Canongate Books LTD
- Genre
- Biographies & True Stories, Autobiography: General
- Topic
- Biographies & Autobiographies
- Item Width
- 128mm
- Item Weight
- 190g
- Number of Pages
- 256 Pages
O tym produkcie
Product Information
Average number of ads exposed to each day: 3000 Average number of ads exposed to by age of 65: 2 million Average number of brand names memorised by a 10-year-old: 400 Worldwide advertising spend in 2006: $427 billion. In our consumer world, saturated by branded goods, is there any escape from the vice-grip of advertising on all our lives? Neil Boorman, journalist, brand consulatant (and recovering brand addict), draws on his vast professional and personal experience to build a compelling case for change. In Bonfire Of The Brands he assesses the impact of advertising on the individual, the broader implications for society as a whole and the consequences for the near future. If the industry won't give it up, is it time for the individual to take back control?
Product Identifiers
Publisher
Canongate Books LTD
ISBN-10
1847670873
ISBN-13
9781847670878
eBay Product ID (ePID)
90092828
Product Key Features
Book Title
Bonfire of the Brands: How I Learnt to Live without Labels
Format
Paperback
Language
English
Topic
Biographies & Autobiographies
Publication Year
2008
Genre
Biographies & True Stories, Autobiography: General
Number of Pages
256 Pages
Dimensions
Item Height
197mm
Item Width
128mm
Weight
190g
Height
197mm
Width
128mm
Item Weight
190g
Additional Product Features
Spine
18mm
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Entertainment Magpie Ltd
Customer Services
One Stockport Exchange
First Floor
Stockport
Cheshire
SK1 3SW
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 226498384
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06277562
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 06277562
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (18 838 799)
- _***a (795)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonygreat seller thanks
- o***l (266)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGood quality for the cost
- c***k (934)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyItem as described and fast delivery