Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Bonfire of the brands: how I learnt to live without labels by Neil Boorman

Great Prices & Quality from musicMagpie. 10m+ Feedbacks
musicMagpie Shop
  • (12416381)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 2,28
Około11,58 zł
Stan:
Dobry
This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in good condition. ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Wysyłka:
GBP 3,99 (około 20,27 zł) Economy Int'l Postage.
Znajduje się w: England, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 25 wrz a Wt, 22 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Wysyłka dzisiaj, jeśli zapłacisz w ciągu 59 min
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295025360401
Ostatnia aktualizacja: 11-09-2024 21:30:12 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in good condition. ...
ISBN
9781847670878
Publication Year
2008
Format
Paperback
Language
English
Book Title
Bonfire of the Brands: How I Learnt to Live without Labels
Item Height
197mm
Author
Neil Boorman
Publisher
Canongate Books LTD
Genre
Biographies & True Stories, Autobiography: General
Topic
Biographies & Autobiographies
Item Width
128mm
Item Weight
190g
Number of Pages
256 Pages

O tym produkcie

Product Information

Average number of ads exposed to each day: 3000 Average number of ads exposed to by age of 65: 2 million Average number of brand names memorised by a 10-year-old: 400 Worldwide advertising spend in 2006: $427 billion. In our consumer world, saturated by branded goods, is there any escape from the vice-grip of advertising on all our lives? Neil Boorman, journalist, brand consulatant (and recovering brand addict), draws on his vast professional and personal experience to build a compelling case for change. In Bonfire Of The Brands he assesses the impact of advertising on the individual, the broader implications for society as a whole and the consequences for the near future. If the industry won't give it up, is it time for the individual to take back control?

Product Identifiers

Publisher
Canongate Books LTD
ISBN-10
1847670873
ISBN-13
9781847670878
eBay Product ID (ePID)
90092828

Product Key Features

Book Title
Bonfire of the Brands: How I Learnt to Live without Labels
Author
Neil Boorman
Format
Paperback
Language
English
Topic
Biographies & Autobiographies
Publication Year
2008
Genre
Biographies & True Stories, Autobiography: General
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Height
197mm
Item Width
128mm
Weight
190g
Height
197mm
Width
128mm
Item Weight
190g

Additional Product Features

Title_Author
Neil Boorman
Spine
18mm
Author Biography
Neil Boorman is a writer, journalist and music promoter based in London. He was the editor in chief at Sleazenation before launching Good For Nothing. He has worked as a brand consultant and contract publisher for companies such as Smirnoff, Nokia, adidas, Nike and Diesel as well as teaching personal professional development at London's University Of The Arts. Neil has written extensively for The Times, the Independent, the Guardian, Time Out, London Paper, The Face, ID, Press Gazette, Film Four and the BBC News Website. He has appeared as a commentator on TV and radio.
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Entertainment Magpie Ltd
Customer Services
One Stockport Exchange
First Floor
Stockport
Cheshire
SK1 3SW
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT10105553330
:liam-Egg.yesnreugmm@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 226498384
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06277562
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 06277562
musicMagpie Shop

musicMagpie Shop

99,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 43,5 mln
Dołączył: lut 2011
musicMagpie is one of eBay’s most popular and trusted sellers. Save money on great entertainment and tech with our huge selection of CDs, DVDs, BluRays, Games, Books and tech at amazing prices. We ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (18 838 799)