|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Market Research: A Guide to Planning, Methodology and Evaluatio .9780749429171

Stan:
Bardzo dobry
Dostępne: 2
Cena:
GBP 7,08
Około35,48 zł
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,06 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 10 cze a Cz, 27 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295093375452
Ostatnia aktualizacja: 27-05-2024 22:11:45 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
MARKET RESEARCH 2ND EDITION: A Guide to Planning, Methodology an
ISBN
9780749429171
Publication Year
1999
Type
Textbook
Format
Book
Language
English
Publication Name
Market Research 2nd Edition
Publisher
Kogan Page LTD
Subject
Marketing
Number of Pages
224 Pages

O tym produkcie

Product Information

Starting out in market research can be difficult without suitable guidance to set you on the right path. Practitioners and students alike will find all the answers in this comprehensive and easy to follow introduction to the subject. Up-to-date details of market research agencies, codes of practice and quality schemes are provided, alongside a list of useful contacts and a comprehensive bibliography. The book covers all the most recent developments including a section on making full use of the Internet -- marketing for free -- and also comprehensive information about research into customer satisfaction.

Product Identifiers

Publisher
Kogan Page LTD
ISBN-13
9780749429171
eBay Product ID (ePID)
88956919

Product Key Features

Publication Name
Market Research 2nd Edition
Format
Book
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
1999
Type
Textbook
Number of Pages
224 Pages

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 867 187)

s***a (1155)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
This item is exactly as described in the listings
r***n (1671)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good quality.
h***a (2375)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Highly recommend this seller.Communication is excellent.Books are always as described.Fast delivery,and well packed.