|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Navigating Social Journalism: Friends, Enemies, Followers and Likes, Hirst..

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 205,63
Około1 036,92 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295112726043
Ostatnia aktualizacja: 13-04-2024 02:42:39 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2018-09-22
Title
Navigating Social Journalism: Friends, Enemies, Followers and Li
ISBN
9781138224988
EAN
9781138224988
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Navigating Social Journalism: a Handbook for Media Literacy and Citizen Journalism
Item Height
229mm
Author
Martin Hirst
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
152mm
Subject
Journalism
Item Weight
454g
Number of Pages
322 Pages

O tym produkcie

Product Information

Public trust in the once powerful institutions of the News Establishment is declining. Sharing, curating and producing news via social media channels may offer an alternative, if the difficult process of verification can be mastered by social journalists operating outside of the newsroom. Navigating Social Journalism examines the importance of digital media literacy and how we should all be students of the media. Author Martin Hirst emphasizes the responsibility that individuals should take when consuming the massive amounts of media we encounter on a daily basis. This includes information we gather from online media, streaming, podcasts, social media and other formats. The tools found here will help students critically evaluate any incoming media and, in turn, produce their own media with their own message. This book aims both to help readers understand the current state of news media through theory and provide practical techniques and skills to partake in constructive social journalism.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138224988
eBay Product ID (ePID)
22046621473

Product Key Features

Author
Martin Hirst
Publication Name
Navigating Social Journalism: a Handbook for Media Literacy and Citizen Journalism
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Journalism
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
322 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
454g

Additional Product Features

Title_Author
Martin Hirst
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,7 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 833 662)

u***o (456)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described thank you.
c***2 (789)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast delivery and accurate description
y***j (115)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good