|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit By Philip Kotler,

Stan:
Bardzo dobry
Dostępne: 3 / Sprzedane: 1
Cena:
GBP 3,33
Około16,70 zł
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,09 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 12 cze a Pn, 1 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295364749387
Ostatnia aktualizacja: 27-05-2024 06:03:45 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit
ISBN
9780470598825
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Marketing 3.0: from Products to Customers to the Human Spirit
Item Height
233mm
Author
Iwan Setiawan, Hermawan Kartajaya, Philip Kotler
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
Item Width
158mm
Subject
Marketing
Item Weight
358g
Number of Pages
208 Pages

O tym produkcie

Product Information

Understand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism. In Marketing 3.0, world-leading marketing guru Philip Kotler explains why the future of marketing lies in creating products, services, and company cultures that inspire, include, and reflect the values of target customers. Explains the future of marketing, along with why most marketers are stuck in the past Examines companies that are ahead of the curve, such as S. C. Johnson Kotler is one of the most highly recognized marketing gurus, famous for his 4 P's of Marketing In an age of highly aware customers, companies must demonstrate their relevance to customers at the level of basic values. Marketing 3.0 is the unmatched guide to getting out front of this new tide sweeping through the nature of marketing.

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9780470598825
eBay Product ID (ePID)
92597043

Product Key Features

Author
Iwan Setiawan, Hermawan Kartajaya, Philip Kotler
Publication Name
Marketing 3.0: from Products to Customers to the Human Spirit
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Height
233mm
Item Width
158mm
Item Weight
358g

Additional Product Features

Title_Author
Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 871 855)

a***8 (3807)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All good - many thanks! 😊
a***8 (3807)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All good - many thanks! 😊
e***e (1788)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Awesome