|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

IT Services: Costs, Metrics, Benchmarking, and Marketing (Enter .9780130191953

Stan:
Bardzo dobry
Dostępne: 2
Cena:
GBP 5,58
Około28,92 zł
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 46,60 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 26 cze a Pn, 15 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295468178488
Ostatnia aktualizacja: 15-06-2024 14:01:45 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
IT Services: Costs, Metrics, Benchmarking, and Marketing (Enterp
ISBN
9780130191953
Publication Year
2000
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
It Services: Costs, Metrics, Benchmarking and Marketing
Item Height
184mm
Author
Thomas Dipasquale, Anthony Tardugno, Robert Matthews
Publisher
Pearson Education (Us)
Item Width
242mm
Subject
Business
Item Weight
526g
Number of Pages
208 Pages

O tym produkcie

Product Information

1919E-7 Unleashing the Power of Integrated Service Delivery Harris Kern's Enterprise Computing Institute Solutions for IT Professionals Delighting IT customers: the real-world, start-to-finish guide IT Services is the first 100 per cent customer-focused guide to satisfying the consumers of your company's IT services - and building the loyalty your IT organization needs. In this book, three leading IT professionals present a fully integrated, comprehensive approach to service delivery in today's global, distributed environments. You'll discover how to establish processes, service and cost models, performance measurements, and stretch goals that achieve clear business benefits-and then transform those goals into reality. * Proven results, benchmarks, and case studies - not just theory! * Linking goal-setting, process development, and metrics to the goals of the enterprise - step-by-step * Gaining buy-in from management, internal customers, and external suppliers * Building stable, predictable and cost-effective application support infrastructures * Structuring support services for maximum effectiveness Applicable to both in-house and outsourced operations, IT Services offers a total roadmap for executives building enterprise-wide operations centers; practical help for managers seeking to deliver cost-effective support; and invaluable insight for IT customers who need to know what they can expect from their technology professionals.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education (Us)
ISBN-13
9780130191953
eBay Product ID (ePID)
89684801

Product Key Features

Author
Thomas Dipasquale, Anthony Tardugno, Robert Matthews
Publication Name
It Services: Costs, Metrics, Benchmarking and Marketing
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2000
Type
Textbook
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Height
184mm
Item Width
242mm
Item Weight
526g

Additional Product Features

Title_Author
Thomas Dipasquale, Anthony Tardugno, Robert Matthews
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,9 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 895 140)

c***l (2250)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great condition Many thanks
n***a (340)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Aaa+
n***a (340)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Aaa+