Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Creative People Must Be Stopped: 6 Ways We Kill, Owens Hardcover^+
GBP 29,92
Około151,82 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 4
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295937338848
Parametry przedmiotu
- Stan
- PublishedOn
- 2011-12-23
- Title
- Creative People Must Be Stopped: 6 Ways We Kill Innovation (With
- ISBN
- 9781118002902
- EAN
- 9781118002902
- Publication Year
- 2011
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Creative People Must Be Stopped: 6 Ways We Kill Innovation (Without Even Trying)
- Item Height
- 237 mm
- Publisher
- John Wiley & Sons INC International Concepts
- Subject
- Business
- Item Weight
- 524 g
- Item Width
- 162 mm
- Number of Pages
- 304 Pages
O tym produkcie
Product Information
A framework for overcoming the six types of innovation killers Everybody wants innovation?or do they? Creative People Must Be Stopped shows how individuals and organizations sabotage their own best intentions to encourage outside the box thinking. It shows that the antidote to this self-defeating behavior is to identify which of the six major types of constraints are hindering innovation: individual, group, organizational, industry-wide, societal, or technological. Once innovators and other leaders understand exactly which constraints are working against them and how to overcome them, they can create conditions that foster innovation instead of stopping it in its tracks. The author's model of constraints on innovation integrates insights from the vast literature on innovation with his own observations of hundreds of organizations. The book is filled with assessments, tools, and real-world examples. The author's research has been featured in the New York Times, Wall Street Journal, London Guardian and San Jose Mercury News, as well as on Fox News and on NPR's Marketplace Includes illustrative examples from leading organizations Offers a practical guide for bringing new ideas to fruition even within a previously rigid organizational culture This book gives people in organizations the conceptual framework and practical information they need to innovate successfully.
Product Identifiers
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9781118002902
eBay Product ID (ePID)
111640724
Product Key Features
Number of Pages
304 Pages
Language
English
Publication Name
Creative People Must Be Stopped: 6 Ways We Kill Innovation (Without Even Trying)
Publication Year
2011
Subject
Business
Type
Textbook
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
237 mm
Item Weight
524 g
Item Width
162 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (3 044 529)
- e***e (2270)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyExcellent condition fast delivery and a good price
- t***- (2606)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyExcellent service
- t***9 (97)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyVery happy customer