Zdjęcie 1 z 1
Paul Zirkle iPhone Tworzenie gier (oprawa miękka)–
Stan:
Dostępne: ponad 10
Wysyłka:
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 8 cze a Cz, 20 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 97,2% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295938234118
Ostatnia aktualizacja: 09-05-2024 01:57:00 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- iPhone Game Development
- Title
- iPhone Game Development
- Contributor
- Joe Hogue (Contributions by)
- EAN
- 9780596159856
- ISBN
- 9780596159856
- Genre
- Computing & Internet
- Release Year
- 2009
- Release Date
- 12/15/2009
- Country/Region of Manufacture
- US
- Publication Name
- iPhone Game Development : Developing 2D and 3d Games in Objective-C
- Item Length
- 9.2in
- Publisher
- O'reilly Media, Incorporated
- Series
- Animal Guide Ser.
- Publication Year
- 2009
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 0.6in
- Item Width
- 7in
- Item Weight
- 11.9 Oz
- Number of Pages
- 260 Pages
O tym produkcie
Product Information
What do you need to know to create a game for the iPhone? Even if you've already built some iPhone applications, developing games using iPhone's gestural interface and limited screen layout requires new skills. With iPhone Game Development , you get everything from game development basics and iPhone programming fundamentals to guidelines for dealing with special graphics and audio needs, creating in-game physics, and much more. Loaded with descriptive examples and clear explanations, this book helps you learn the technical design issues particular to the iPhone and iPod Touch, and suggests ways to maximize performance in different types of games. You also get plug-in classes to compensate for the areas where the iPhone's game programming support is weak. Learn how to develop iPhone games that provide engaging user experiences Become familiar with Objective-C and the Xcode suite of tools Learn what it takes to adapt the iPhone interface to games Create a robust, scalable framework for a game app Understand the requirements for implementing 2D and 3D graphics Learn how to add music and audio effects, as well as menus and controls Get instructions for publishing your game to the App Store
Product Identifiers
Publisher
O'reilly Media, Incorporated
ISBN-10
0596159854
ISBN-13
9780596159856
eBay Product ID (ePID)
74202294
Product Key Features
Publication Name
iPhone Game Development : Developing 2D and 3d Games in Objective-C
Format
Trade Paperback
Language
English
Series
Animal Guide Ser.
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
260 Pages
Dimensions
Item Length
9.2in
Item Height
0.6in
Item Width
7in
Item Weight
11.9 Oz
Additional Product Features
Lc Classification Number
Qa76.76.C672
Table of Content
Preface; The Authors; Our Goal; Prerequisites; Audience; Organization of This Book; Conventions Used in This Book; Using Code Examples; We'd Like to Hear from You; Safari® Books Online; Acknowledgments;Chapter 1: Introduction to the iPhone; 1.1 Apple Developer Account and Downloading the SDK; 1.2 Loading Devices; 1.3 Objective-C Primer; 1.4 Conclusion;Chapter 2: Game Engine Anatomy; 2.1 Application Framework; 2.2 Game State Manager; 2.3 Graphics Engine; 2.4 Conclusion;Chapter 3: The Framework; 3.1 Game State Management; 3.2 The App Delegate; 3.3 Event Handling; 3.4 The Resource Manager; 3.5 The Render Engine; 3.6 The Sound Engine; 3.7 The Data Store; 3.8 The Skeleton Application; 3.9 Conclusion;Chapter 4: 2D Game Engine; 4.1 Game Design; 4.2 Tile Engine; 4.3 Animation; 4.4 Physics; 4.5 Level 1 Implementation; 4.6 Level 2 Implementation; 4.7 Level 3 Implementation; 4.8 Level 4 Implementation; 4.9 Game State Serialization; 4.10 Conclusion;Chapter 5: 3D Games; 5.1 GLESGameState3D Class; 5.2 3D Game Design; 5.3 Implementation; 5.4 Conclusion;Chapter 6: Considerations for Game Design; 6.1 Resource Management; 6.2 User Input Design; 6.3 Networking; 6.4 Third-Party Code; 6.5 App Store; 6.6 Conclusion;References; Code Reference; Physics Libraries; Middleware; Open Source Games;Colophon;
Copyright Date
2009
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Programming / Games, Digital Media / Video & Animation, Hardware / Mobile Devices, Desktop Applications / Design & Graphics
Dewey Decimal
794.81526
Dewey Edition
22
Genre
Computers
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Rarewaves-USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295938234118
Ostatnia aktualizacja: 09-05-2024 01:57:00 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
60502, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Australia, Austria, Barbados, Białoruś, Brazylia, Francja, Gujana Francuska, Gwadelupa, Hiszpania, Izrael, Kanada, Libia, Martynika, Meksyk, Niemcy, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Reunion, Rosja, Szwajcaria, Ukraina, Wenezuela, Wielka Brytania, Włochy
Wysyłka i obsługa | Każdy dodatkowy przedmiot | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Bezpłatnie | Stany Zjednoczone | Economy Shipping | Szacowana między So, 8 cze a Cz, 20 cze do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 7 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży w |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 295938234118
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 295938234118
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki, Wymiana na taki sam | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (444 637)
a***u (99)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The whole book is fake.
a***d (124)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
It took a bit to get it but it's all good I would order again thank you from Leesburg fla
a***s (19)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item was described perfectly