|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Chao Guo Gregory D. Saxton The Quest for Attention (oprawa miękka)

Tekst oryginalny
Chao Guo Gregory D. Saxton The Quest for Attention (Hardback)
Tekst oryginalny
Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
US $170,12
Około683,71 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 16 maj a Wt, 28 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295938967039
Ostatnia aktualizacja: 25-04-2024 17:35:05 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
The Quest for Attention
Title
The Quest for Attention
Subtitle
Nonprofit Advocacy in a Social Media Age
ISBN-10
1503605019
EAN
9781503605015
ISBN
9781503605015
Genre
Business & Finance
Subject
Films & TV
Release Date
07/28/2020
Release Year
2020
Country/Region of Manufacture
US
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Quest for Attention : Nonprofit Advocacy in a Social Media Age
Item Height
0.6in
Author
Gregory D. Saxton, Chao Guo
Item Length
9in
Publisher
Stanford University Press
Item Width
6in
Item Weight
23.5 Oz
Number of Pages
256 Pages

O tym produkcie

Product Information

Today, social media offers an alternative broadcast and communication medium for nonprofit advocacy organizations. At the same time, social media ushers in a "noisy" information era that renders it more difficult for nonprofits to make their voices heard. This book seeks to unpack the prevalence, mechanisms, and ramifications of a new model for nonprofit advocacy in a social media age. The keyword for this new model is attention . Advocacy always starts with attention: when an organization speaks out on a cause, it must ensure that it has an audience and that its voice is heard by that audience; it must ensure that current and potential supporters are paying attention to what it has to say before expecting more tangible outcomes. Yet the organization must also ensure that advocacy does not end with attention: attention should serve as a springboard to something greater. The authors elaborate how attention fits into contemporary organizations' advocacy work and explain the key features of social media that are driving the quest for attention. Developing conceptual models, they explain why some organizations and messages gain attention while others do not. Lastly, the book explores how organizations are weaving together online and offline efforts to deliver strategic advocacy outcomes.

Product Identifiers

Publisher
Stanford University Press
ISBN-10
1503605019
ISBN-13
9781503605015
eBay Product ID (ePID)
20038790009

Product Key Features

Author
Gregory D. Saxton, Chao Guo
Publication Name
Quest for Attention : Nonprofit Advocacy in a Social Media Age
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.6in
Item Width
6in
Item Weight
23.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd62.6.G845 2020
Reviews
In The Quest for Attention , Guo and Saxton do a compelling job of demonstrating how and why understanding the social media landscape is key to advocating effectively for important social issues and understanding the non-profit sector in general. This is a must-read for anyone trying to make sense of what distinctive challenges and opportunities the 21st century presents in terms of linking communication strategies to tangible social outcomes and impact., "Advocacy and activism have changed. Activists today know that data and social media are key elements in their fight for the rights of the poor, the dispossessed, and the downtrodden. Chao Guo and Gregory Saxton's The Quest for Attention is required reading for those who seek to understand this new world of social change."--John McNutt, Professor, Joseph R. Biden, Jr. School of Public Policy and Administration, University of Delaware, "In The Quest for Attention , Guo and Saxton do a compelling job of demonstrating how and why understanding the social media landscape is key to advocating effectively for important social issues and understanding the non-profit sector in general. This is a must-read for anyone trying to make sense of what distinctive challenges and opportunities the 21st century presents in terms of linking communication strategies to tangible social outcomes and impact."--John L. Jackson, Jr., Walter H. Annenberg Dean of the Annenberg School for Communication, University of Pennsylvania, "Chao Guo and Gregory Saxton's new book is a major step forward in our understanding of the political behavior of nonprofits. Their rigorous study documents how nonprofits use social media to draw attention to their priorities, the first step toward working to shape public policy."--Jeffrey M. Berry, Tufts University
Table of Content
1. Social Media and Nonprofit Advocacy: The Beginning of a New Paradigm 2. The Context of Social Media Advocacy 3. Getting Attention: An Organizational-Level Analysis 4. Building an Explanatory Model at the Message Level 5. Beyond Clicktivism: From Attention to Impact 6. The Future of Nonprofit Advocacy in a Data-Driven World
Copyright Date
2020
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Business Communication / General, Web / Social Media, Industries / Media & Communications, Nonprofit Organizations & Charities / General
Lccn
2019-045510
Dewey Decimal
659.288
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Rarewaves-USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.asu-sevawerar@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
rarewaves-usa

rarewaves-usa

97,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (439 365)

h***0 (46)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thx
7***d (5505)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
great seller fast delivery
r***r (2473)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
GREAT EBAY SELLER! - GOOD PRICES & FAST SHIPPING! - EXPERT PACKING! - ALL ACES1