|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Jan Johanson Zarządzanie relacjami z klientami w Internecie (oprawa miękka)

Tekst oryginalny
Jan Johanson Managing Customer Relationships on the Internet (Hardback)
Tekst oryginalny
Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
US $208,62
Około818,02 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 6 cze a Pn, 17 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295952998214
Ostatnia aktualizacja: 09-05-2024 02:00:06 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Publication Name
Managing Customer Relationships on the Internet
Title
Managing Customer Relationships on the Internet
Contributor
Jan Johanson (Edited by)
EAN
9780080441245
ISBN
9780080441245
Release Year
2005
Release Date
11/09/2005
Country/Region of Manufacture
GB
Series
International Business and Management
Book Title
Managing Customer Relationships on the Internet
Item Length
9.3in
Publisher
Emerald Publishing The Limited
Publication Year
2005
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1in
Author
Dharma Deo Sharma
Genre
Business & Economics
Topic
Customer Relations, E-Commerce / Internet Marketing, Management
Item Width
6.5in
Item Weight
23.1 Oz
Number of Pages
307 Pages

O tym produkcie

Product Information

For marketers, the Internet is increasing in importance. One important marketing issue is how to initiate, develop, and manage relationships with customers through the Internet. This holds true for marketing of goods and services, in domestic as well as international markets. This book aims to improve our knowledge on utilization of the Internet in marketing. The book will supply theoretical as well empirical knowledge on managing customer relationships on the Internet. This book also contributes to the development of theory to explain the internationalization process of Internet firms by proposing that models that emphasize knowledge and network are suitable for this purpose. In doing so, the book answers questions such as: What types of business relationships are possible to establish and develop on the Internet? How much face-to-face contact do we need in business relationships? What are the key driving mechanisms in Internet-based relationship development? It is a true international comparative management book, including data from Sweden, Denmark, Italy, and Finland. The book contains 14 chapters. The evidences supplied in the book are based on research in industries such as health care, bio-technology, information technology, and the air-lines. The contributors to this book are active researchers in the field of internet and marketing. The material supplied in this book is new and original. This series: provides an international perspective to the study of business, with a special emphasis on management and marketing issues; deals with such topics as globalization, international business negotiations, cross-cultural communication, entry strategies, doing business in different regions, and future trends; and, also focuses on the development of international business theory, methodological issues, the results of empirical studies and the findings of practitioners.

Product Identifiers

Publisher
Emerald Publishing The Limited
ISBN-10
0080441246
ISBN-13
9780080441245
eBay Product ID (ePID)
31003100

Product Key Features

Book Title
Managing Customer Relationships on the Internet
Author
Dharma Deo Sharma
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Customer Relations, E-Commerce / Internet Marketing, Management
Publication Year
2005
Genre
Business & Economics
Number of Pages
307 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Height
1in
Item Width
6.5in
Item Weight
23.1 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.55
Copyright Date
2005
Target Audience
Trade
Dewey Decimal
658.81202854678
Series
International Business and Management Ser.
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Rarewaves-USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.asu-sevawerar@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
rarewaves-usa

rarewaves-usa

97,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (444 040)

h***m (70)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Was new but no songs only interviews
d***d (228)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
good jfk dvd. different from others. lots of footage from the whole texas trip.
o***o (540)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Exactly as described. Thanks so much.