Zdjęcie 1 z 1
Jan Johanson Zarządzanie relacjami z klientami w Internecie (oprawa miękka)–
Stan:
Dostępne: ponad 10
Wysyłka:
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 6 cze a Pn, 17 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 97,2% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295952998214
Ostatnia aktualizacja: 09-05-2024 02:00:06 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Publication Name
- Managing Customer Relationships on the Internet
- Title
- Managing Customer Relationships on the Internet
- Contributor
- Jan Johanson (Edited by)
- EAN
- 9780080441245
- ISBN
- 9780080441245
- Release Year
- 2005
- Release Date
- 11/09/2005
- Country/Region of Manufacture
- GB
- Series
- International Business and Management
- Book Title
- Managing Customer Relationships on the Internet
- Item Length
- 9.3in
- Publisher
- Emerald Publishing The Limited
- Publication Year
- 2005
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 1in
- Genre
- Business & Economics
- Topic
- Customer Relations, E-Commerce / Internet Marketing, Management
- Item Width
- 6.5in
- Item Weight
- 23.1 Oz
- Number of Pages
- 307 Pages
O tym produkcie
Product Information
For marketers, the Internet is increasing in importance. One important marketing issue is how to initiate, develop, and manage relationships with customers through the Internet. This holds true for marketing of goods and services, in domestic as well as international markets. This book aims to improve our knowledge on utilization of the Internet in marketing. The book will supply theoretical as well empirical knowledge on managing customer relationships on the Internet. This book also contributes to the development of theory to explain the internationalization process of Internet firms by proposing that models that emphasize knowledge and network are suitable for this purpose. In doing so, the book answers questions such as: What types of business relationships are possible to establish and develop on the Internet? How much face-to-face contact do we need in business relationships? What are the key driving mechanisms in Internet-based relationship development? It is a true international comparative management book, including data from Sweden, Denmark, Italy, and Finland. The book contains 14 chapters. The evidences supplied in the book are based on research in industries such as health care, bio-technology, information technology, and the air-lines. The contributors to this book are active researchers in the field of internet and marketing. The material supplied in this book is new and original. This series: provides an international perspective to the study of business, with a special emphasis on management and marketing issues; deals with such topics as globalization, international business negotiations, cross-cultural communication, entry strategies, doing business in different regions, and future trends; and, also focuses on the development of international business theory, methodological issues, the results of empirical studies and the findings of practitioners.
Product Identifiers
Publisher
Emerald Publishing The Limited
ISBN-10
0080441246
ISBN-13
9780080441245
eBay Product ID (ePID)
31003100
Product Key Features
Book Title
Managing Customer Relationships on the Internet
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Customer Relations, E-Commerce / Internet Marketing, Management
Publication Year
2005
Genre
Business & Economics
Number of Pages
307 Pages
Dimensions
Item Length
9.3in
Item Height
1in
Item Width
6.5in
Item Weight
23.1 Oz
Additional Product Features
Lc Classification Number
Hf5415.55
Copyright Date
2005
Target Audience
Trade
Dewey Decimal
658.81202854678
Series
International Business and Management Ser.
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Rarewaves-USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295952998214
Ostatnia aktualizacja: 09-05-2024 02:00:06 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
60502, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Australia, Austria, Barbados, Białoruś, Brazylia, Francja, Gujana Francuska, Gwadelupa, Hiszpania, Izrael, Kanada, Libia, Martynika, Meksyk, Niemcy, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Reunion, Rosja, Szwajcaria, Ukraina, Wenezuela, Wielka Brytania, Włochy
Wysyłka i obsługa | Każdy dodatkowy przedmiot | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Bezpłatnie | Stany Zjednoczone | Economy Shipping | Szacowana między Cz, 6 cze a Pn, 17 cze do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 7 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży w |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 295952998214
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 295952998214
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki, Wymiana na taki sam | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (444 040)
h***m (70)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Was new but no songs only interviews
d***d (228)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
good jfk dvd. different from others. lots of footage from the whole texas trip.
o***o (540)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Exactly as described. Thanks so much.