|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Brand New Justice: How Branding Places and Products Can Help the Developing Wor

Stan:
Bardzo dobry
Dostępne: 2
Cena:
GBP 3,66
Około18,34 zł
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,06 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pt, 7 cze a Śr, 26 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295968149784
Ostatnia aktualizacja: 07-04-2024 07:11:32 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
Brand New Justice: How Branding Places and Products Can Help the
ISBN
9780750666008
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Brand New Justice
Item Height
234mm
Author
Simon Anholt
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
156mm
Subject
Marketing
Item Weight
249g
Number of Pages
184 Pages

O tym produkcie

Product Information

Recently vilified as the prime dynamic driving home the breach between poor and rich nations, here the branding process is rehabilitated as a potential saviour of the economically underprivileged. Brand New Justice, now in a revised paperback edition, systematically analyses the success stories of the Top Thirteen nations, demonstrating that their wealth is based on the 'last mile' of the commercial process: buying raw materials and manufacturing cheaply in third world countries, these countries realise their lucrative profits by adding value through finishing, packaging and marketing and then selling the branded product on to the end-user at a hugely inflated price. The use of sophisticated global media techniques alongside a range of creative marketing activities are the lynchpins of this process. Applying his observations on economic history and the development and impact of global marketing, Anholt presents a cogent plan for developing nations to benefit from globalization. So long the helpless victim of capitalist trading systems, he shows that they can cross the divide and graduate from supplier nation to producer nation. Branding native produce on a global scale, making a commercial virtue out of perceived authenticity and otherness and fully capitalising on the 'last mile' benefits are key to this graduation and fundamental to forging a new global economic balance. Anholt argues with a forceful logic, but also backs his hypothesis with enticing glimpses of this process actually beginning to take place. Examining activities in India, Thailand, Russia and Africa among others, he shows the risks, challenges and pressures inherent in 'turning the tide', but above all he demonstrates the very real possibility of enlightened capitalism working as a force for good in global terms.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780750666008
eBay Product ID (ePID)
88975944

Product Key Features

Author
Simon Anholt
Publication Name
Brand New Justice
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
184 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
249g

Additional Product Features

Title_Author
Simon Anholt
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 865 913)

m***m (29)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Never got my item, was sent something completely different. Scammers who advertise one thing and ship any old rubbish. STAY AWAY.
k***a (448)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Many thanks, already reading it.
m***m (29)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Never got my item, was sent something completely different. Scammers who advertise one thing and ship any old rubbish. STAY AWAY.