Zdjęcie 1 z 1
Brand New Justice: How Branding Places and Products Can Help the Developing Wor
Stan:
Dostępne: 2
Wysyłka:
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pt, 7 cze a Śr, 26 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99,1% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295968149784
Ostatnia aktualizacja: 07-04-2024 07:11:32 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Brand New Justice: How Branding Places and Products Can Help the
- ISBN
- 9780750666008
- Publication Year
- 2004
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Brand New Justice
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 249g
- Number of Pages
- 184 Pages
O tym produkcie
Product Information
Recently vilified as the prime dynamic driving home the breach between poor and rich nations, here the branding process is rehabilitated as a potential saviour of the economically underprivileged. Brand New Justice, now in a revised paperback edition, systematically analyses the success stories of the Top Thirteen nations, demonstrating that their wealth is based on the 'last mile' of the commercial process: buying raw materials and manufacturing cheaply in third world countries, these countries realise their lucrative profits by adding value through finishing, packaging and marketing and then selling the branded product on to the end-user at a hugely inflated price. The use of sophisticated global media techniques alongside a range of creative marketing activities are the lynchpins of this process. Applying his observations on economic history and the development and impact of global marketing, Anholt presents a cogent plan for developing nations to benefit from globalization. So long the helpless victim of capitalist trading systems, he shows that they can cross the divide and graduate from supplier nation to producer nation. Branding native produce on a global scale, making a commercial virtue out of perceived authenticity and otherness and fully capitalising on the 'last mile' benefits are key to this graduation and fundamental to forging a new global economic balance. Anholt argues with a forceful logic, but also backs his hypothesis with enticing glimpses of this process actually beginning to take place. Examining activities in India, Thailand, Russia and Africa among others, he shows the risks, challenges and pressures inherent in 'turning the tide', but above all he demonstrates the very real possibility of enlightened capitalism working as a force for good in global terms.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780750666008
eBay Product ID (ePID)
88975944
Product Key Features
Publication Name
Brand New Justice
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
184 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
249g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 295968149784
Ostatnia aktualizacja: 07-04-2024 07:11:32 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
South East, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Antyle Holenderskie, Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Aruba, Australia, Bahamy, Bahrajn, Barbados, Belgia, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Brytyjskie Wyspy Dziewicze, Burkina Faso, Burundi, Bułgaria, Chile, Chiny, Chorwacja, Cypr, Czad, Czarnogóra, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Dominika, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Falklandy (Malwiny), Filipiny, Finlandia, Francja, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grecja, Grenada, Grenlandia, Guam, Guernsey, Gujana, Gujana Francuska, Gwadelupa, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Hiszpania, Holandia, Honduras, Hongkong, Indie, Indonezja, Irak, Irlandia, Islandia, Izrael, Jamajka, Japonia, Jersey, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Kanada, Katar, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Kolumbia, Komory, Kongo, Korea Południowa, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liberia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Madagaskar, Majotta, Makau, Malawi, Malezja, Mali, Malta, Maroko, Martynika, Mauretania, Mauritius, Meksyk, Mikronezja, Monako, Mongolia, Montserrat, Mołdawia, Namibia, Nepal, Niger, Nikaragua, Niue, Norwegia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Palau, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polinezja Francuska, Polska, Portoryko, Portugalia, Południowa Afryka, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Reunion, Rumunia, Sahara Zachodnia, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Pierre i Miquelon, Saint Vincent i Grenadyny, Samoa Amerykańskie, Samoa Zachodnie, San Marino, Senegal, Serbia, Sierra Leone, Singapur, Sri Lanka, Stany Zjednoczone, Surinam, Svalbard i Jan Mayen, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Tuvalu, Uganda, Unia Europejska, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Watykan, Wenezuela, Wielka Brytania, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Cooka, Wyspy Dziewicze (USA), Wyspy Marshalla, Wyspy Salomona, Węgry, Włochy, Zambia, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Łotwa, Święta Helena
Wykluczenia:
Afganistan, Austria, Jemen, Libia, Nauru, Niemcy, Rosja, Somalia, Szwajcaria, Ukraina
Wysyłka i obsługa | Każdy dodatkowy przedmiot | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|---|
GBP 8,99 (około 45,06 zł) | GBP 8,99 (około 45,06 zł) | Stany Zjednoczone | Wysyłka standardowa (Standard Int'l Postage) |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 295968149784
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 295968149784
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (2 865 913)
m***m (29)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Never got my item, was sent something completely different.
Scammers who advertise one thing and ship any old rubbish.
STAY AWAY.
k***a (448)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Many thanks, already reading it.
m***m (29)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Never got my item, was sent something completely different.
Scammers who advertise one thing and ship any old rubbish.
STAY AWAY.