Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
The Powers: Ten Factors for Building an Exponentially More Powerful Brand By To
GBP 75,00
Około380,99 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,67 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 25 wrz a Pn, 7 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 296039385190
Ostatnia aktualizacja: 05-02-2024 23:07:22 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- The Powers: Ten Factors for Building an Exponentially More Power
- ISBN
- 9781683509950
- Publication Year
- 2018
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- The Powers: Ten Factors for Building an Exponentially more Powerful Brand
- Item Height
- 215 mm
- Publisher
- Morgan James Publishing LLC
- Item Width
- 139 mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 231 g
- Number of Pages
- 180 Pages
O tym produkcie
Product Information
The Powers is an exploration of ten key factors to create and manage a strong, resonant brand in either the B2B or B2C space. Gone are the days when advertising gurus, research firms, and management consultants told a brand what to do and where to go. Today's top brands are built from the inside out, rooted in an authenticity that resonates deeply with employees, business partners, and customers. Through their use of vivid examples and real-life, in-the-trenches experience, Tony Wessling and Peter van Aartrijk make brand-building enjoyable, interesting, and engaging. Never before has branding been so succinctly broken down into essential components. Leaders and marketers who apply these concepts will find their own brands becoming exponentially more powerful and their destiny firmly under their control.
Product Identifiers
Publisher
Morgan James Publishing LLC
ISBN-13
9781683509950
eBay Product ID (ePID)
27046679600
Product Key Features
Publication Name
The Powers: Ten Factors for Building an Exponentially more Powerful Brand
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
180 Pages
Dimensions
Item Height
215 mm
Item Width
139 mm
Item Weight
231 g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (3 047 132)
- 7***7 (143)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyAll good. Thank you.
- i***l (7)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat seller and item. Many thanks!
- r***r (27)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyThe book arrived quickly and was in excellent condition.