Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The Powers: Ten Factors for Building an Exponentially More Powerful Brand By To

baham_books
  • (2337076)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 75,00
Około380,99 zł
Stan:
Bardzo dobry
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,67 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 25 wrz a Pn, 7 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 296039385190
Ostatnia aktualizacja: 05-02-2024 23:07:22 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
The Powers: Ten Factors for Building an Exponentially More Power
ISBN
9781683509950
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
The Powers: Ten Factors for Building an Exponentially more Powerful Brand
Item Height
215 mm
Author
Peter Van Aartrijk, Tony Wessling
Publisher
Morgan James Publishing LLC
Item Width
139 mm
Subject
Marketing
Item Weight
231 g
Number of Pages
180 Pages

O tym produkcie

Product Information

The Powers is an exploration of ten key factors to create and manage a strong, resonant brand in either the B2B or B2C space. Gone are the days when advertising gurus, research firms, and management consultants told a brand what to do and where to go. Today's top brands are built from the inside out, rooted in an authenticity that resonates deeply with employees, business partners, and customers. Through their use of vivid examples and real-life, in-the-trenches experience, Tony Wessling and Peter van Aartrijk make brand-building enjoyable, interesting, and engaging. Never before has branding been so succinctly broken down into essential components. Leaders and marketers who apply these concepts will find their own brands becoming exponentially more powerful and their destiny firmly under their control.

Product Identifiers

Publisher
Morgan James Publishing LLC
ISBN-13
9781683509950
eBay Product ID (ePID)
27046679600

Product Key Features

Author
Peter Van Aartrijk, Tony Wessling
Publication Name
The Powers: Ten Factors for Building an Exponentially more Powerful Brand
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
180 Pages

Dimensions

Item Height
215 mm
Item Width
139 mm
Item Weight
231 g

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Title_Author
Tony Wessling, Peter Van Aartrijk

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
baham_books

baham_books

99,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 9,4 mln
Dołączył: sie 2011

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (3 047 132)