Zdjęcie 1 z 6
Zdjęcie 1 z 6
Marketing Research: Asia-Pacific Edition by Steve D'Alessandro, Hume Winzar,...
AU $55,00
Około143,74 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
AU $67,15 (około 175,50 zł) Australia Post International Standard.
Znajduje się w: Sunnybank Hills, QLD, Australia
Dostawa:
Szacowana między Pn, 30 wrz a Śr, 9 paź do 43230
Zwroty:
Zwroty nie są przyjmowane.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 296183337268
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN
- 9780170236027
- Publication Year
- 2013
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Marketing Research: Asia-Pacific Edition
- Item Height
- 254 mm
- Publisher
- Cengage Learning Australia
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 1175 g
- Item Width
- 217 mm
- Number of Pages
- 648 Pages
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma