|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Everything for sale? Zum Verhaltnis von branding und Identitatskonstruktion<|

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 52,39
Około264,18 zł
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 296183841326

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2012-03-17
Title
Everything for sale? Zum Verhaltnis von branding und Identitats
ISBN
9783869432489
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
German
Publication Name
Everything for Sale? Zum Verhaltnis Von Branding Und Identitatskonstruktion
Item Height
210mm
Author
Philipp Jahn
Publisher
Examicus Publishing
Item Width
148mm
Subject
Sociology, Marketing
Item Weight
113g
Number of Pages
80 Pages

O tym produkcie

Product Information

Diplomarbeit aus dem Jahr 2007 im Fachbereich Soziologie - Konsum und Werbung, Note: 0, Technische Universitat Darmstadt, Sprache: Deutsch, Abstract: Der Autor entwickelt in einem interdisziplinaren Ansatz, in dem er sozialwissenschaftliche Theorien zur Identitatskonstruktion des Individuums einerseits und wirtschaftswissenschaftliche branding- und Marketingtheorien andererseits integriert, eine Typologie der Identitatskonstruktion, die praktisches Nutzenpotential fur das Management von brands und damit fur ein erfolgreiches Marketing insgesamt birgt. Die Abhandlung eroeffnet nicht nur dem Brandmanager neue Perspektiven, sondern allen, die sich wissenschaftlich mit dem Thema Identitatskonstruktion und dem Begriff der Persoenlichkeit beschaftigen.

Product Identifiers

Publisher
Examicus Publishing
ISBN-13
9783869432489
eBay Product ID (ePID)
25046688613

Product Key Features

Author
Philipp Jahn
Publication Name
Everything for Sale? Zum Verhaltnis Von Branding Und Identitatskonstruktion
Format
Paperback
Language
German
Subject
Sociology, Marketing
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
80 Pages

Dimensions

Item Height
210mm
Item Width
148mm
Item Weight
113g

Additional Product Features

Title_Author
Philipp Jahn

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,7 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 833 748)

5***5 (355)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book accurately described and promptly dispatched.
l***b (1529)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Just as described
l***b (1529)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Just as described