Zdjęcie 1 z 1
PR 2.0.by Friedman New 9781910174418 Fast Free Shipping<|
Stan:
Dostępne: 5
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99,1% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 296195475989
Parametry przedmiotu
- Stan
- PublishedOn
- 2015-01-02
- Title
- PR 2.0
- ISBN
- 9781910174418
- Publication Year
- 2015
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Pr 2.0: How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Brand
- Item Height
- 210mm
- Publisher
- Do Sustainability
- Item Width
- 148mm
- Subject
- Marketing, Business
- Item Weight
- 136g
- Number of Pages
- 84 Pages
O tym produkcie
Product Information
Digital media offer many of the same characteristics - immediacy, transparency and interactivity - that make one-to-one the most effective form of communication. And yet many organizations do not fully embrace them. They simultaneously underestimate and fear the power of digital communications. And yet these tools, when used strategically, can be an effective part of your communications plan. PR 2.0 will help you: 1. understand how the increasing emphasis on transparency driven by corporate responsibility has changed the ways that effective organizations communicate with their stakeholders; 2. develop a communications plan for your organization that reaches, and engages, the right stakeholders, using the most appropriate tools and channels; 3. demonstrate the value and sell the use of digital media to skeptical internal stakeholders, including in the c-suite, as part of your mission-advancing communications plan. You can make the most of the irrevocable changes in the way people create, share, receive, judge and interact with information. This book offers real-world examples and practical tools to help your organization to live its values and effectively engage with those most essential to your success.
Product Identifiers
Publisher
Do Sustainability
ISBN-13
9781910174418
eBay Product ID (ePID)
213233367
Product Key Features
Publication Name
Pr 2.0: How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Brand
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
84 Pages
Dimensions
Item Height
210mm
Item Width
148mm
Item Weight
136g
Additional Product Features
Series Title
Doshorts
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 296195475989
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie określił metody wysyłki do: Stany Zjednoczone. Skontaktuj się ze sprzedawcą i poproś o wysyłkę do Twojej lokalizacji.
Lokalizacja przedmiotu:
South East, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Australia, Japonia, Kanada, Unia Europejska, Wielka Brytania
Wykluczenia:
Afganistan, Austria, Jemen, Libia, Nauru, Niemcy, Rosja, Somalia, Szwajcaria, Ukraina
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 296195475989
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 296195475989
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (2 857 107)
r***r (228)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
It wasn't the edition shown but the seller acknowledged this and cancelled the sale very quickly. I was very pleased by the way they dealt with the problem. So I will buy from them again.
i***4 (460)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
I ordered this item by mistake
n***1 (1912)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
played fine,didnt find it funny so gave up after 30 mins.