|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

PR 2.0.by Friedman New 9781910174418 Fast Free Shipping<|

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 48,27
Około240,55 zł
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 296195475989

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2015-01-02
Title
PR 2.0
ISBN
9781910174418
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Pr 2.0: How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Brand
Item Height
210mm
Author
John Friedman
Publisher
Do Sustainability
Item Width
148mm
Subject
Marketing, Business
Item Weight
136g
Number of Pages
84 Pages

O tym produkcie

Product Information

Digital media offer many of the same characteristics - immediacy, transparency and interactivity - that make one-to-one the most effective form of communication. And yet many organizations do not fully embrace them. They simultaneously underestimate and fear the power of digital communications. And yet these tools, when used strategically, can be an effective part of your communications plan. PR 2.0 will help you: 1. understand how the increasing emphasis on transparency driven by corporate responsibility has changed the ways that effective organizations communicate with their stakeholders; 2. develop a communications plan for your organization that reaches, and engages, the right stakeholders, using the most appropriate tools and channels; 3. demonstrate the value and sell the use of digital media to skeptical internal stakeholders, including in the c-suite, as part of your mission-advancing communications plan. You can make the most of the irrevocable changes in the way people create, share, receive, judge and interact with information. This book offers real-world examples and practical tools to help your organization to live its values and effectively engage with those most essential to your success.

Product Identifiers

Publisher
Do Sustainability
ISBN-13
9781910174418
eBay Product ID (ePID)
213233367

Product Key Features

Author
John Friedman
Publication Name
Pr 2.0: How Digital Media Can Help You Build a Sustainable Brand
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
84 Pages

Dimensions

Item Height
210mm
Item Width
148mm
Item Weight
136g

Additional Product Features

Title_Author
John Friedman
Series Title
Doshorts
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,7 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 857 107)

r***r (228)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
It wasn't the edition shown but the seller acknowledged this and cancelled the sale very quickly. I was very pleased by the way they dealt with the problem. So I will buy from them again.
i***4 (460)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
I ordered this item by mistake
n***1 (1912)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
played fine,didnt find it funny so gave up after 30 mins.