Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Communication Strategies for Competitive Advantage.9783659247309 Free Shipping<|

baham_books
  • (2341003)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 72,69
Około372,83 zł
Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 296197371438

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2013-01-29
Title
Communication Strategies for Competitive Advantage
ISBN
9783659247309
Publication Year
2013
Format
Paperback
Language
English
Book Title
Communication Strategies for Competitive Advantage
Item Height
229mm
Author
Nekesa Simiyu-Standa Florence
Publisher
LAP Lambert Academic Publishing
Item Width
152mm
Item Weight
177g
Number of Pages
112 Pages

O tym produkcie

Product Information

This book informs the global village the constraints Small Business Enterprises (SBEs) face and strive to overcome in the competitive business sector by employing communication strategies in order to succeed in Eldoret town. It also reveals the communication strategies SBEs use competitively within Eldoret and across Kenya as their activities reflect the country's economic situation. The author investigates implications of verbal and non-verbal modes of communication such as display, shouting through media, among others, on business activities. She observes that effective use of communication strategies depends on level of education, gender, location of business, among others. The book recommends that the entrepreneurs should be exposed to modern communication facilities such as ICTs through seminars, conferences, workshops and exhibitions. She also recommends sensitization of the public to ensure mutual respect between the public and entrepreneurs and thus develop a more humane language that enhances the interaction of buyers and sellers. This book is recommended for entrepreneurs, policy makers, students, teachers and researchers in the field of Communication Studies.

Product Identifiers

Publisher
LAP Lambert Academic Publishing
ISBN-13
9783659247309
eBay Product ID (ePID)
5046689955

Product Key Features

Book Title
Communication Strategies for Competitive Advantage
Author
Nekesa Simiyu-Standa Florence
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
2013
Number of Pages
112 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
177g

Additional Product Features

Title_Author
Nekesa Simiyu-Standa Florence

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
baham_books

baham_books

99,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 9,5 mln
Dołączył: sie 2011

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (3 052 860)