Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Communication Strategies for Competitive Advantage.9783 659247309 Free Shipping<|
GBP 72,69
Około372,83 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 5
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 296197371438
Parametry przedmiotu
- Stan
- PublishedOn
- 2013-01-29
- Title
- Communication Strategies for Competitive Advantage
- ISBN
- 9783659247309
- Publication Year
- 2013
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Book Title
- Communication Strategies for Competitive Advantage
- Item Height
- 229mm
- Publisher
- LAP Lambert Academic Publishing
- Item Width
- 152mm
- Item Weight
- 177g
- Number of Pages
- 112 Pages
O tym produkcie
Product Information
This book informs the global village the constraints Small Business Enterprises (SBEs) face and strive to overcome in the competitive business sector by employing communication strategies in order to succeed in Eldoret town. It also reveals the communication strategies SBEs use competitively within Eldoret and across Kenya as their activities reflect the country's economic situation. The author investigates implications of verbal and non-verbal modes of communication such as display, shouting through media, among others, on business activities. She observes that effective use of communication strategies depends on level of education, gender, location of business, among others. The book recommends that the entrepreneurs should be exposed to modern communication facilities such as ICTs through seminars, conferences, workshops and exhibitions. She also recommends sensitization of the public to ensure mutual respect between the public and entrepreneurs and thus develop a more humane language that enhances the interaction of buyers and sellers. This book is recommended for entrepreneurs, policy makers, students, teachers and researchers in the field of Communication Studies.
Product Identifiers
Publisher
LAP Lambert Academic Publishing
ISBN-13
9783659247309
eBay Product ID (ePID)
5046689955
Product Key Features
Book Title
Communication Strategies for Competitive Advantage
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
2013
Number of Pages
112 Pages
Dimensions
Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
177g
Additional Product Features
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (3 052 860)
- k***o (198)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyitem as described, quick delivery, would buy from again. 5*
- e***7 (770)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyNice item, well packed, very fast transaction, good ebayer... Many Thanks.. A1**********
- k***o (198)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyitem as described, quick delivery , would buy from again.5*