|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Public Service Improvement: Policies, progress and prospects By Martin Steve

Stan:
Bardzo dobry
Cena:
GBP 41,62
Około208,75 zł
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,09 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 12 cze a Pn, 1 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 296246493779
Ostatnia aktualizacja: 24-02-2024 04:22:06 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
Public Service Improvement: Policies, progress and prospects
ISBN
9780415464109
Publication Year
2007
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Public Service Improvement: Policies, Progress and Prospects
Item Height
234mm
Author
Martin Steve
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
156mm
Subject
Government
Item Weight
340g
Number of Pages
190 Pages

O tym produkcie

Product Information

This is an excellent new contribution to current academic and policy debates, and will be of great interest internationally to all students, researchers, public sector managers and policy makers. The improvement of public services has become a key priority for all the main political parties in the UK. Recent years have witnessed large, real terms increases in spending on public services and a plethora of new initiatives designed to drive up standards in the Heath Service, schools, the police and local government. As part of this broader picture the Government has launched major reforms that it hopes will transform local authority performance. Councils have had to develop new ways of delivering services. They have been under pressure to achieve 'stretch targets' and to work in partnership with other local agencies to provide more 'joined up' services. More recently ministers have also stepped up the pressure on them to achieve major efficiency savings through better procurement and working practices. To date relatively little has been written about these developments. This book fills this gap by bringing togther authoritative analysis of current reforms ythrough speically commisioned chapters by leading researchers, policy makers and practitioners who have been closely involved in the development and implementation of these policies. This book was previously published as a special issue of Local Government Studies.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415464109
eBay Product ID (ePID)
200846500

Product Key Features

Author
Martin Steve
Publication Name
Public Service Improvement: Policies, Progress and Prospects
Format
Paperback
Language
English
Subject
Government
Publication Year
2007
Type
Textbook
Number of Pages
190 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
340g

Additional Product Features

Editor
Martin Steve
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 873 123)

e***s (284)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All good! Thanks.
h***y (837)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Speedy delivery and excellent service. A lovely, readable trip through Edwardian Britain, with much interesting detail and advice for a perfect home… I shall be placing an ad for a ‘necessary woman’ immediately! Many thanks!
4***n (1022)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described