Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Mona Mrad Michael R. Solomon Moda i marketing luksusowy (oprawa miękka)

Tekst oryginalny
Mona Mrad Michael R. Solomon Fashion & Luxury Marketing (Paperback)
Tekst oryginalny
Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: 2
Cena:
US $101,42
Około410,31 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 28 cze a Wt, 2 lip do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 296310983898
Ostatnia aktualizacja: 10-06-2024 21:36:03 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-10
1526419254
EAN
9781526419255
ISBN
9781526419255
Genre
Business & Finance
Subject
Marketing / General, Economics / General
Release Date
04/28/2022
Release Year
2022
Country/Region of Manufacture
GB
Item Height
246mm
Book Title
Fashion & Luxury Marketing
Title
Fashion & Luxury Marketing
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Fashion and Luxury Marketing for Consumers
Publisher
SAGE Publications, The Limited
Item Length
9.7 in
Publication Year
2022
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Author
Mona Mrad, Michael R. Solomon
Item Weight
25.8 Oz
Item Width
7.4 in
Number of Pages
408 Pages

O tym produkcie

Product Information

Written by marketing experts, this authoritative and comprehensive full-colour textbook made up of both accessible research and theory, real-world examples and case studies including Prada, Gucci and Burberry, provides students with an overview of the global fashion industry and fashion marketing, strategy, branding, communications, retailing and distribution, as well as the psychological factors involved in consuming fashion and luxury. The role of social media, celebrities and influencers such as Kim Kardashian and Lil Miquela are discussed, as is the ever-increasing role of ethical fashion and sustainability. The authors also offer an expanded view of fashion and luxury by moving beyond just clothing and apparel to include other fashionable and luxurious products and services, including technology. Packed with attractive visuals from fashion and culture, and accompanied by chapter summaries, questions and exercises, this textbook is essential reading for students studying fashion, luxury, marketing, management, retailing, branding and communications. Also provided for educators are supporting PowerPoint slides and an instructor's manual to support use of the textbook with students. Suitable for Fashion Marketing/Fashion Consumer Behaviour modules as well as a general text for Fashion Marketing programmes. The text will also appeal to Luxury programmes (MBA etc) and Retail Marketing modules (UG).

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, The Limited
ISBN-10
1526419254
ISBN-13
9781526419255
eBay Product ID (ePID)
5050433647

Product Key Features

Number of Pages
408 Pages
Language
English
Publication Name
Fashion and Luxury Marketing for Consumers
Publication Year
2022
Subject
Marketing / General, Economics / General
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Mona Mrad, Michael R. Solomon
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
25.8 Oz
Item Length
9.7 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2021-946025
Dewey Edition
23
Reviews
'What a fantastic book! All key fashion marketing concepts, models and strategies are covered and directly applied to the contemporary fashion industry, making it a rare and valuable resource. A must-have for all students and lecturers across all fashion business courses!'
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
746.920688
Lc Classification Number
Hd9940.A2
Table of Content
SECTION I: Introduction to Fashion MarketingChapter 1: Fashion Marketing: An introductionChapter 2: The Big Picture of the Fashion IndustryChapter 3: Understanding Fashion ChangeChapter 4: Ethical and Sustainable FashionSECTION II: Fashion Marketing StrategyChapter 5: Strategic Planning and Marketing InsightsChapter 6: Segmentation, Targeting and PositioningSECTION III: How Consumers Think About and Choose FashionChapter 7: Micro Factors: Perception, Learning and AttitudesChapter 8: Individual Consumer Dynamics: Motivation and the Self-ConceptChapter 9: Macro Factors: Group and Social Influence and Fashion Opinion LeadershipSECTION IV: Applying the Marketing MixChapter 10: Product Development, Branding and PricingChapter 11: Fashion Marketing CommunicationsChapter 12: Fashion Retailing and Distribution
Copyright Date
2022

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Rarewaves-USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.asu-sevawerar@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
rarewaves-usa

rarewaves-usa

97,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (450 334)

n***- (1002)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
OK, item as described, problem-free dellivery. (I don't do numerical ratings in cases where any numerical ratings are automatically imposed by eBay, as it's unfair to the buyer. You should complain to eBay, as your ratings would otherwise have been quite high.)
r***w (41)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fair price, fast shipping and items were exactly as described.
e***e (516)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good stuff good prices.