|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?
Stan:
nie podano
Dostawa:
Czas zmienny
Ochrona kupujących:
Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą. Zobacz wszystkie szczegółyZobacz wszystkie szczegóły ochrony
(Nie podlega programom ochrony zakupów na eBay)

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 296410486539

O tym produkcie

Product Information

In the first edition of this landmark book, business loyalty guru Fred Reichheld revealed the question most critical to your company's future: 'Would you recommend us to a friend?' By asking customers this question, you generate a vital metric: your Net Promoter Score. In the five years since the book was published, Net Promoter has transformed companies large and small, across industries and sectors. Far more than a metric, it constitutes a game-changing system and ethos that rivals Six Sigma in its power. In this thoroughly updated and expanded edition, Reichheld, with Bain colleague Rob Markey, explains how practitioners have built Net Promoter into a full-fledged management system that drives extraordinary financial and competitive results.

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
1422173356
ISBN-13
9781422173350
eBay Product ID (ePID)
102911276

Product Key Features

Book Title
Ultimate Question 2. 0 : How Net Promoter Companies Thrive in a Customer-Driven World
Author
Fred Reichheld
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Leadership, Personal Success, Customer Relations, Motivational, Management
Publication Year
2011
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Number of Pages
304 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Height
0.1 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
18.5 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
As Told to
Markey, Rob
Lc Classification Number
Hf5415.5.R439 2011
Reviews
This year, Reichheld, who is a fellow at Bain & Company as well as the founder of its loyalty practice, and Rob Markey, head of the company's global strategy and marketing practice, published The Ultimate Question 2.0: How Net Promoter Companies Thrive in a Customer-Driven World , an updated and expanded version of The Ultimate Question . The original lit the spark for the Net Promoter fire in 2006." — CRM magazine wonderful new book" -- FORBES.com A variety of companies have started using this: Charles Schwab, Apple, Progressive, Virgin Media, and more. Check out the book and see how to use it for your company." -- 800 CEO READ, "This year, Reichheld, who is a fellow at Bain & Company as well as the founder of its loyalty practice, and Rob Markey, head of the company's global strategy and marketing practice, published The Ultimate Question 2.0: How Net Promoter Companies Thrive in a Customer-Driven World , an updated and expanded version of The Ultimate Question . The original lit the spark for the Net Promoter fire in 2006." -- CRM magazine "wonderful new book" - FORBES.com "A variety of companies have started using this: Charles Schwab, Apple, Progressive, Virgin Media, and more. Check out the book and see how to use it for your company." - 800 CEO READ, This year, Reichheld, who is a fellow at Bain & Company as well as the founder of its loyalty practice, and Rob Markey, head of the company's global strategy and marketing practice, published The Ultimate Question 2.0: How Net Promoter Companies Thrive in a Customer-Driven World , an updated and expanded version of The Ultimate Question . The original lit the spark for the Net Promoter fire in 2006." — CRM magazine wonderful new book" – FORBES.com A variety of companies have started using this: Charles Schwab, Apple, Progressive, Virgin Media, and more. Check out the book and see how to use it for your company." – 800 CEO READ, wonderful new book" – FORBES.com A variety of companies have started using this: Charles Schwab, Apple, Progressive, Virgin Media, and more. Check out the book and see how to use it for your company." – 800 CEO READ
Copyright Date
2011
Lccn
2011-013248
yaz1983

yaz1983

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 567
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (405)

a***t (347)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Great ebayer!! Quick ship A++++++++++++++. Would buy from again!
a***t (347)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Great ebayer!! Quick ship A++++++++++++++. Would buy from again! Very accommodating!!!
7***w (834)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Quick and easy transaction