|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Operations Management: A Strategic Approach (Publ... by Tarek Tantoush Paperback

8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
Stan:
Bardzo dobry
Dostępne: 5 / Sprzedane: 10
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 302630705029
Ostatnia aktualizacja: 22-05-2024 12:14:26 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
Operations Management: A Strategic Approach (Published in asso...
Book Title
Operations Management: A Strategic Approach (Published in asso...
ISBN
1412919037
EAN
9781412919036
Binding
Paperback / softback
Date of Publication
20050908
Release Title
Operations Management: A Strategic Approach (Published in asso...
Artist
Tarek Tantoush
Brand
N/A
Colour
N/A
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Operations Management: a Strategic Approach
Item Height
246mm
Author
Tarek Tantoush, Alison Bettley, David Mayle
Publisher
SAGE Publications INC International Concepts
Item Width
189mm
Subject
Management
Item Weight
550g
Number of Pages
328 Pages

O tym produkcie

Product Information

`This reader is an outstanding piece of work. It captures the essence of operations management by providing an interesting and sometimes provoking set of readings. It also provides an excellent review of the topic. Its approach to operations management is both topical and comprehensive. The editors have done an outstanding job of including many of the significant recent developments in the area, particularly in the technology and operations strategy areas' - Nigel Slack, Professor of Operations Strategy, Warwick University How have consumer demands, environmental and ethical concerns, the advancement of technology and the globalization of business changed and redefined operations management? This Reader explains new and emerging areas and re-evaluates some important mainstream issues. Leading specialists contribute their experiences and thoughts on four key areas. They are: - Strategy - makes the case for regarding operations as a strategic asset in their own right - Methodology - examines the myriad of approaches taken towards process improvement - Technology - asks why problems associated with the implementation of technology continue to dog organisations - Human Issues - repositions human input to the top of the operational agenda

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications INC International Concepts
ISBN-13
9781412919036
eBay Product ID (ePID)
92105439

Product Key Features

Author
Tarek Tantoush, Alison Bettley, David Mayle
Publication Name
Operations Management: a Strategic Approach
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management
Publication Year
2005
Type
Textbook
Number of Pages
328 Pages

Dimensions

Item Height
246mm
Item Width
189mm
Item Weight
550g

Additional Product Features

Series Title
Published in Association with the Open University
Country/Region of Manufacture
United States
Editor
Tarek Tantoush, Alison Bettley, David Mayle

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobfodlrow@yabe
Numer VAT (NIP):
  • DE 281042328
  • EL 996857788
  • ES N8267548I
  • FR 27823676960
  • GB 922696893
  • IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
World of Books Ltd

World of Books Ltd

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 34,9 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (12 701 429)

m***6 (1397)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ponad rok temu
Zakup potwierdzony
Good seller
Zobacz wszystkie opinie