Zdjęcie 1 z 2
![BrandSimple: How the Best Brands Keep it Simple and ... by Adamson A.P Paperback - Zdjęcie 1 z 2](https://i.ebayimg.com/images/g/sDQAAOSwgURkpOVF/s-l500.jpg)
![BrandSimple: How the Best Brands Keep it Simple and ... by Adamson A.P Paperback - Zdjęcie 2 z 2](https://i.ebayimg.com/images/g/o4IAAOSwaY9kpOVG/s-l1600.jpg)
BrandSimple: How the Best Brands Keep it Simple and ... by Adamson A.P Paperback
8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
Stan:
Dostępne: 3
Wysyłka:
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,7% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 302673548744
Ostatnia aktualizacja: 25-04-2024 03:03:58 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- BrandSimple: How the Best Brands Keep it Simple and Succeed
- Book Title
- BrandSimple: How the Best Brands Keep it Simple and Succeed
- ISBN
- 1403984905
- EAN
- 9781403984906
- Binding
- Paperback / softback
- Date of Publication
- 20070801
- Release Title
- BrandSimple: How the Best Brands Keep it Simple and Succeed
- Artist
- Adamson A.P
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
- Publication Year
- 2007
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Brandsimple: How the Best Brands Keep It Simple and Succeed
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- ST Martin's Press
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 300g
- Number of Pages
- 256 Pages
O tym produkcie
Product Information
In an era of mixed media messages, in which brands are extended to the breaking point and complex marketing theories compete for attention, it is more difficult than ever to create effective brands. Allen P. Adamson offers a refreshingly simple solution: bring back the basics of good branding and ensure success. Build a brand on a good idea that you test. Make sure the design and message of your brand fits the brand's true meaning, and stay away from unnecessary and complicated strategies. Drawing on his years of experience working with some of the world's top brands, from GE to IBM, Adamson shows how to communicate with customers and make your brand resonate. He also gives a behind-the-scenes look at his work with traditional names like Maxwell House as well as newcomers like JetBlue and iPod, explaining what they do right and wrong.
Product Identifiers
Publisher
ST Martin's Press
ISBN-13
9781403984906
eBay Product ID (ePID)
90882905
Product Key Features
Publication Name
Brandsimple: How the Best Brands Keep It Simple and Succeed
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2007
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
300g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- DE 281042328
- EL 996857788
- ES N8267548I
- FR 27823676960
- GB 922696893
- IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 06437594
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 302673548744
Ostatnia aktualizacja: 25-04-2024 03:03:58 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie wysyła do: Stany Zjednoczone
Lokalizacja przedmiotu:
GB, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Belgia, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Cały świat, Chile, Chorwacja, Czarnogóra, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Gruzja, Hiszpania, Holandia, Hongkong, Indie, Irlandia, Islandia, Izrael, Japonia, Jordania, Kanada, Korea Południowa, Kuwejt, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Malediwy, Malezja, Malta, Maroko, Norwegia, Nowa Zelandia, Peru, Polska, Portugalia, Rwanda, Singapur, Sri Lanka, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tajlandia, Węgry, Włochy, Łotwa
Wykluczenia:
Afganistan, Australia, Austria, Jemen, Libia, Nauru, Niemcy, Rosja, Somalia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Ukraina
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 302673548744
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 302673548744
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (12 786 538)
f***e (254)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived on time and in described excellent condition. Used seller loads and never a problem. A+++
n***n (191)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
excellent trade thank you
i***o (126)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
5/5 Will do business with you again!