|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing Research: European Edition: An Applied Orientation (Prentice Hall int

Stan:
Bardzo dobry
Dostępne: 2
Cena:
GBP 3,17
Około16,10 zł
Ten przedmiot zostanie wysyłany w ramach Programu wysyłki międzynarodowej.
Obejmuje śledzenie przesyłki za granicę, uproszczoną odprawę celną i brak dodatkowych opłat przy dostawie. Dowiedz się więcej
Wysyłka:
GBP 16,13 (około 81,93 zł) Wysyłka przyspieszona do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay
Ta kwota zawiera podane przez sprzedawcę opłaty za wysyłkę na terenie kraju oraz obowiązujące opłaty za wysyłkę za granicę, opłaty za obsługę i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Opłaty importowe: 
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Ta kwota zawiera obowiązujące opłaty celne, podatki, prowizje za pośrednictwo i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
Dostawa:
Szacowana między Pt, 21 cze a Wt, 2 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     
Opłaty za wysyłkę za granicę i opłaty importowe płacisz firmie Pitney Bowes Inc. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o Programie wysyłki międzynarodowej na eBay

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 302976947885
Ostatnia aktualizacja: 09-02-2024 03:03:30 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Format
PaperBack
Author
Naresh K. Malhotra, David F. Birks
ISBN
9780139229640
EAN
9780139229640
Publication Year
1999
Type
Textbook
Publication Name
Marketing Research: European Edition
Publisher
Pearson Education (Us)
Item Width
265mm
Subject
Marketing
Item Weight
1620g
Number of Pages
752 Pages

O tym produkcie

Product Information

Malhotra's Marketing Research text is widely recognised as a comprehensive, applied and authoritative book on the nature and scope of marketing research. This European edition draws on the strengths of the original and builds on the material to reflect European marketing research practice. In doing so it achieves a comprehensive introduction to marketing research with a well-balanced coverage of both quantitative and qualitative techniques.Several significant changes have been made to make it more relevant to a European audience, which include:*the addition of new practitioners perspectives, examples, figures and text to clarify European practice, update technology and present new ideas.*greater coverage of the impact of geodemographics and databases on the marketing research industry.*a new chapter on qualitative research covering focus groups, in-depth interviews, projective techniques and the analysis of qualitative data in more depth. This reflects the widespread and varied use of qualitative research throughout Europe.*addition of a pan-European case throughout the book. Global Cash helps to clarify how marketing research works in practice and draws upon a projects conducted across 20 European countries with the support of 19 leading European business schools. Marketing Research data analysis procedures are illustrated with respect to SPSS, SAS, BMDP, Minitab and Excel, along with other popular programmes. The book is supported with a wide range of supplementary material for both students and lecturers. The CD-ROM provides access to software from SNAP and MOSAIC, packages designed to aid survey design, data analysis and display and manipulate statistics.Dr Naresh K. Malhotra is Regents' Professor, DuPree College of Management, Georgia Institute of Technology. In addition to teaching marketing research he has consulted for business, nonprofit, and government organizaions in the United States and abroad.Dr David Birks is a Lecturer in the School of Management at the University of Bath. He teaches marketing research and management research on undergraduate, taught postgraduate and research degree programmes. David has designed and managed many marketing research projects for financial institutions, retailers, industrial organisations, local authorities and charities.This book shows much promise and might very well become the European marketing research handbook of the future. I believe every student of marketing research in Europe should obtain a copy of this book. The author has undertaken a Herculean task and has succeeded with flying colours.' - Martin Wetzels, Maastricht University'Based on an original American text that was itself a valuable contribution to any marketing research module, this European perspective is a much improved and highly recommended edition. Combining both easy reading with considerable depth of coverage in the subject areas, it is suitable for both undergraduate and postgraduate students.' - Howard Jackson, Huddersfield University'Malhotra's revised European edition is a comprehensive guide to modern marketing research. Not only is it a useful text for students of modern marketing research, providing them with examples of current practice, it is also a useful text for managers, who are either commissioning research or disseminating and operationalising its results.' - Paul Baines, Middlesex University

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education (Us)
ISBN-13
9780139229640
eBay Product ID (ePID)
90593935

Product Key Features

Author
Naresh K. Malhotra, David F. Birks
Publication Name
Marketing Research: European Edition
Subject
Marketing
Publication Year
1999
Type
Textbook
Number of Pages
752 Pages

Dimensions

Item Width
265mm
Item Weight
1620g

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,9 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 886 802)

o***0 (923)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item as described with prompt dispatch. Many thanks.
z***z (2222)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Brilliant service! Thank you
1***i (1584)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Amazing book thank you