|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Implementing Iso 9001:2015: Thrill your customers and transfo... by Gillett, Jan

8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
Stan:
Dobry
Dostępne: 7 / Sprzedane: 7
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 303379043077
Ostatnia aktualizacja: 06-06-2024 06:54:13 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Title
Implementing Iso 9001:2015: Thrill your customers and transfor...
Book Title
Implementing Iso 9001:2015: Thrill your customers and transfor...
ISBN
1908984503
EAN
9781908984500
Binding
Paperback / softback
Date of Publication
20151116
Release Title
Implementing Iso 9001:2015: Thrill your customers and transfor...
Artist
Gillett, Jan
Brand
N/A
Colour
N/A
Subject Area
Organizational Sociology
Publication Name
Implementing ISO 9001:2015: Thrill your customers and transform your cost base with the new gold standard for business management
Publisher
Infinite Ideas The Limited
Subject
Engineering & Technology, Management
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Item Height
216mm
Author
Jan Gillett, Paul Simpson, Susannah Clarke
Item Width
135mm
Item Weight
400g
Number of Pages
238 Pages

O tym produkcie

Product Information

The latest edition of ISO 9001, published in 2015, is changing the way organisations are run worldwide. No longer is it sufficient simply to check on an organisation's quality management system: the revision demands that auditors assess the leadership and management of the quality system. This brings the standard alongside the widely proven system and process approach to continuing quality transformation that lies at the heart of the very best global companies. Over a million registered organisations around the world need to engage with the revised requirements. If you work for one of them the changes may be significant. In Implementing ISO 9001:2015 business transformation experts Jan Gillett, Paul Simpson and Susannah Clarke take managers step-by-step through the process needed for successful transition, improving results and facilitating a smooth audit. By applying the principles and methodologies, and using the book's templates and questions with their teams and suppliers, managers will transform the performance of their organisations. The tangible benefits will pay for the transition many times over. Implementing ISO 9001:2015 is a comprehensive guide to making the necessary transition to the new standard. The changes can also be used to stimulate transformation in organisations and their wider environments, coordinating processes to achieve both customer satisfaction and reduced operating costs. Follow this blueprint and certification comes as a free bonus!

Product Identifiers

Publisher
Infinite Ideas The Limited
ISBN-13
9781908984500
eBay Product ID (ePID)
221117742

Product Key Features

Subject Area
Organizational Sociology
Author
Jan Gillett, Paul Simpson, Susannah Clarke
Publication Name
Implementing ISO 9001:2015: Thrill your customers and transform your cost base with the new gold standard for business management
Format
Paperback
Language
English
Subject
Engineering & Technology, Management
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
238 Pages

Dimensions

Item Height
216mm
Item Width
135mm
Item Weight
400g

Additional Product Features

Title_Author
Jan Gillett, Susannah Clarke, Paul Simpson
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobfodlrow@yabe
Numer VAT (NIP):
  • DE 281042328
  • EL 996857788
  • ES N8267548I
  • FR 27823676960
  • GB 922696893
  • IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
World of Books Ltd

World of Books Ltd

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 35,1 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (12 749 812)

9***y (201)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ponad rok temu
Zakup potwierdzony
Excellent Ebayer, recommended Great comms Would use again 5* 1st class
i***s (1127)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ponad rok temu
Zakup potwierdzony
Thank you
Zobacz wszystkie opinie