|Wystawione w kategorii:
Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Rev... by Zaltman, Lindsay H. Hardback

8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
Stan:
Bardzo dobry
Cena:
GBP 6,49
Około32,48 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 303717130407
Ostatnia aktualizacja: 16-05-2024 08:35:38 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal About the Min...
Book Title
Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal About the Min...
ISBN
1422121151
EAN
9781422121153
Binding
Hardback
Date of Publication
20080401
Release Title
Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal About the Min...
Artist
Zaltman, Lindsay H.
Brand
N/A
Colour
N/A
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal about the Minds of Consumers
Item Height
241mm
Author
Lindsay H. Zaltman, Gerald Zaltman
Publisher
Harvard Business Review Press
Item Width
165mm
Subject
Marketing
Item Weight
544g
Number of Pages
230 Pages

O tym produkcie

Product Information

Why do advertising campaigns and new products often fail? Why do consumers feel that companies don't understand their needs? Because marketers themselves don't think deeply about consumers' innermost thoughts and feelings. Marketing Metaphoria is a groundbreaking book that reveals how to overcome this depth deficit and find the universal drivers of human behavior so vital to a firm's success. Marketing Metaphoria reveals the powerful unconscious viewing lenses--called deep metaphors -- that shape what people think, hear, say, and do. Drawing on thousands of one-on-one interviews in more than thirty countries, Gerald Zaltman and Lindsay Zaltman describe how some of the world's most successful companies as well as small firms, not-for-profits, and social enterprises have successfully leveraged deep metaphors to solve a wide variety of marketing problems. Marketing Metaphoria should convince you that everything consumers think and do is influenced at unconscious levels--and it will give you access to those deeper levels of thinking.

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-13
9781422121153
eBay Product ID (ePID)
91521797

Product Key Features

Author
Lindsay H. Zaltman, Gerald Zaltman
Publication Name
Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal about the Minds of Consumers
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2008
Type
Textbook
Number of Pages
230 Pages

Dimensions

Item Height
241mm
Item Width
165mm
Item Weight
544g

Additional Product Features

Title_Author
Gerald Zaltman, Lindsay H. Zaltman
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobfodlrow@yabe
Numer VAT (NIP):
  • DE 281042328
  • EL 996857788
  • ES N8267548I
  • FR 27823676960
  • GB 922696893
  • IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
World of Books Ltd

World of Books Ltd

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 35,0 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (12 743 188)

s***e (681)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent seller here folks! Nice conditions, fast dispatch!
Zobacz wszystkie opinie