Zdjęcie 1 z 1
Brands on a Mission: How to Achieve Social Impa, Sidibe..
Stan:
Dostępne: 5
Wysyłka:
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99,1% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 304410938564
Ostatnia aktualizacja: 19-03-2024 09:02:51 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- PublishedOn
- 2020-05-20
- Title
- Brands on a Mission: How to Achieve Social Impact and Business G
- ISBN
- 9780367428334
- EAN
- 9780367428334
- Publication Year
- 2020
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Brands on a Mission: How to Achieve Social Impact and Business Growth Through Purpose
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 467g
- Number of Pages
- 210 Pages
O tym produkcie
Product Information
Winner of the Bronze 2021 AXIOM Business Book Award in the category of Philanthropy / Nonprofit / Sustainability. Brands on a Mission explores the importance of creating a performance culture that is built on driving impact through purpose, and the type of talent required to drive these transformational changes within companies - from CEO to brand developers. Using evidence from interviews and stories from over 100 CEOs, thought leaders and brand managers, the book presents an emergent model that organisations can follow to build purpose into their growth strategy - and shows how to bridge the gap between Brand Say and Brand Do. Readers will learn from the real experts in the field: how Paul Polman, former CEO of Unilever, built purpose into the DNA of his company; what keeps Alan Jope (new CEO, Unilever) and Emmanuel Faber (CEO, Danone) awake at night; and how brand developers from Durex, Dove, Discovery and LIXIL have made choices and the reasons behind them. In this book you will learn how a soap brand Lifebuoy taught one billion people about hygiene, how a beer is tackling gender-based violence, and how a toothpaste is tackling school absenteeism amongst many others. Renowned experts like Peter Piot (Director, London School of Health and Tropical Medicine), Michael Porter (Professor, Harvard School of Business), Jane Nelson (Director, Corporate Responsibility Initiative, Harvard Kennedy School) and Susie Orbach (leading feminist and formerly professor, London School of Economics) also share examples, data and their everyday experiences of helping corporates create a culture of purpose. And leading NGOs and UN experts like Lawrence Haddad (Executive Director, GAIN) and Natalia Kanem (Executive Director of UNFPA) will recount how the public and private sector have worked together to create an accelerated path to reaching the Sustainable Development Goals by 2030. The book provides a clear pathway of how to take brands through the journey of developing impactful social missions and driving business growth, and is an essential guide for both managers and students alike.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780367428334
eBay Product ID (ePID)
11046548855
Product Key Features
Publication Name
Brands on a Mission: How to Achieve Social Impact and Business Growth Through Purpose
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
210 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
467g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 304410938564
Ostatnia aktualizacja: 19-03-2024 09:02:51 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie wysyła do: Stany Zjednoczone
Lokalizacja przedmiotu:
South East, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Australia, Belgia, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Gibraltar, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Japonia, Kanada, Litwa, Luksemburg, Malta, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Słowacja, Unia Europejska, Wielka Brytania, Węgry, Włochy, Łotwa
Wykluczenia:
Afganistan, Arabia Saudyjska, Austria, Bahrajn, Bangladesz, Białoruś, Brazylia, Bułgaria, Cypr, Czarnogóra, Filipiny, Indonezja, Irak, Izrael, Jemen, Jordania, Katar, Kuwejt, Liban, Libia, Mauritius, Nauru, Niemcy, Nigeria, Nowa Kaledonia, Oman, Portoryko, Południowa Afryka, Rosja, Somalia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Słowenia, Turcja, Ukraina, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 304410938564
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 304410938564
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (2 869 272)
0***a (852)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fab condition thanks
g***w (1197)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All good - very happy
i***n (882)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent supplier as always. Highly recommend them. Item arrived on time and in excellent condition.