|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Brands on a Mission: How to Achieve Social Impa, Sidibe..

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 35,79
Około180,11 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 304410938564
Ostatnia aktualizacja: 19-03-2024 09:02:51 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2020-05-20
Title
Brands on a Mission: How to Achieve Social Impact and Business G
ISBN
9780367428334
EAN
9780367428334
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Brands on a Mission: How to Achieve Social Impact and Business Growth Through Purpose
Item Height
234mm
Author
Myriam Sidibe
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
156mm
Subject
Business
Item Weight
467g
Number of Pages
210 Pages

O tym produkcie

Product Information

Winner of the Bronze 2021 AXIOM Business Book Award in the category of Philanthropy / Nonprofit / Sustainability. Brands on a Mission explores the importance of creating a performance culture that is built on driving impact through purpose, and the type of talent required to drive these transformational changes within companies - from CEO to brand developers. Using evidence from interviews and stories from over 100 CEOs, thought leaders and brand managers, the book presents an emergent model that organisations can follow to build purpose into their growth strategy - and shows how to bridge the gap between Brand Say and Brand Do. Readers will learn from the real experts in the field: how Paul Polman, former CEO of Unilever, built purpose into the DNA of his company; what keeps Alan Jope (new CEO, Unilever) and Emmanuel Faber (CEO, Danone) awake at night; and how brand developers from Durex, Dove, Discovery and LIXIL have made choices and the reasons behind them. In this book you will learn how a soap brand Lifebuoy taught one billion people about hygiene, how a beer is tackling gender-based violence, and how a toothpaste is tackling school absenteeism amongst many others. Renowned experts like Peter Piot (Director, London School of Health and Tropical Medicine), Michael Porter (Professor, Harvard School of Business), Jane Nelson (Director, Corporate Responsibility Initiative, Harvard Kennedy School) and Susie Orbach (leading feminist and formerly professor, London School of Economics) also share examples, data and their everyday experiences of helping corporates create a culture of purpose. And leading NGOs and UN experts like Lawrence Haddad (Executive Director, GAIN) and Natalia Kanem (Executive Director of UNFPA) will recount how the public and private sector have worked together to create an accelerated path to reaching the Sustainable Development Goals by 2030. The book provides a clear pathway of how to take brands through the journey of developing impactful social missions and driving business growth, and is an essential guide for both managers and students alike.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780367428334
eBay Product ID (ePID)
11046548855

Product Key Features

Author
Myriam Sidibe
Publication Name
Brands on a Mission: How to Achieve Social Impact and Business Growth Through Purpose
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
210 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
467g

Additional Product Features

Title_Author
Myriam Sidibe
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 869 272)

0***a (852)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fab condition thanks
g***w (1197)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All good - very happy
i***n (882)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent supplier as always. Highly recommend them. Item arrived on time and in excellent condition.