|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Social and Environmental Issues in Advertising, Yoon, Oh 9781138228436 New..

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 155,67
Około799,51 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 304571928961
Ostatnia aktualizacja: 16-05-2024 20:01:44 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2016-11-01
Title
Social and Environmental Issues in Advertising
ISBN
9781138228436
EAN
9781138228436
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Social and Environmental Issues in Advertising
Item Height
246mm
Author
Sangdo Oh, Sukki Yoon
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
174mm
Subject
Advertising
Item Weight
476g
Number of Pages
170 Pages

O tym produkcie

Product Information

In the past few decades, attention has turned to the need to apply commercial marketing concepts, knowledge, and techniques to promote goods, services, and actions that enhance consumer well-being and social welfare through socially and environmentally responsible advertising, for example, recycling promotions. Critics argue, however, that for-profit advertisers who endorse social responsibility are inherently serving commercial purposes and diluting the value of socially responsible advertising. Scholars in many fields-advertising, marketing, communications, and psychology-explore ways to encourage consumers, companies, and policymakers to adopt socially responsible behaviours, and to provide theoretical and practical insights regarding effective applications of pro-social and pro-environmental marketing messages. This book comprises ten chapters that contribute to advertising theory, research, and practice by providing an overview of current and diverse research that compares, contrasts, and reconciles conflicting views regarding social and environmental advertising; uncovering individual differences in perception of advertising messages and their consequences for social and environmental behaviours; reconciling societal and business interests; identifying a message factor that determines eco-friendly behaviours; and identifying source factors that enhance and weaken advertising effectiveness. This book was originally published as a special issue of the International Journal of Advertising.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138228436
eBay Product ID (ePID)
227361610

Product Key Features

Author
Sangdo Oh, Sukki Yoon
Publication Name
Social and Environmental Issues in Advertising
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Advertising
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
170 Pages

Dimensions

Item Height
246mm
Item Width
174mm
Item Weight
476g

Additional Product Features

Editor
Sangdo Oh, Sukki Yoon
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,9 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 889 479)

m***k (917)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As Described, quick delivery, great book - Thank You
m***5 (605)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good price great value thanks
i***e (2301)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
10/10 service