Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Marketing in Small Businesses (Routledge Librar, Kenny, Dyson..
GBP 165,66
Około849,76 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 5
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 304575043434
Ostatnia aktualizacja: 08-05-2024 11:52:43 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- PublishedOn
- 2016-07-07
- Title
- Marketing in Small Businesses (Routledge Library Editions: Small
- ISBN
- 9781138685314
- EAN
- 9781138685314
- Publication Name
- Marketing in Small Businesses
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Subject
- Marketing, Business
- Publication Year
- 2016
- Series
- Routledge Library Editions: Small Business
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 234 mm
- Item Weight
- 454 g
- Item Width
- 156 mm
- Number of Pages
- 224 Pages
O tym produkcie
Product Information
Written especially for owners and employees of small businesses, as well as students in this specialized area, this book, originally published in 1989, is a concise introduction to marketing in the small business. It focuses on the nature of marketing and the benefits of its applications, even where resources are limited. Stressing the marketing strategy issues and the need for marketing information, it discusses the scope and limitations of marketing and its relevance for small businesses. The book covers specific areas of marketing decisions relating to product, pricing, distribution and promotion and it also deals with specialist themes, notably international and government markets, franchising and technology. Case examples are included throughout the text, and detailed case studies are given at the end of each chapter.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138685314
eBay Product ID (ePID)
9046669160
Product Key Features
Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Name
Marketing in Small Businesses
Publication Year
2016
Subject
Marketing, Business
Type
Textbook
Series
Routledge Library Editions: Small Business
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
234 mm
Item Weight
454 g
Item Width
156 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (3 049 883)
- 4***4 (584)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyVery pleased with item, speedy delivery. Would buy from again
- y***1 (2848)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyAll good - thank you! A+++
- 5***n (171)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyLovely book in excellent condition, thanks.