Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing in Small Businesses (Routledge Librar, Kenny, Dyson..

baham_books
  • (2338972)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 165,66
Około849,76 zł
Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 304575043434
Ostatnia aktualizacja: 08-05-2024 11:52:43 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2016-07-07
Title
Marketing in Small Businesses (Routledge Library Editions: Small
ISBN
9781138685314
EAN
9781138685314
Publication Name
Marketing in Small Businesses
Publisher
Taylor & Francis LTD
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2016
Series
Routledge Library Editions: Small Business
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
234 mm
Author
Karen Dyson, Brian Kenny
Item Weight
454 g
Item Width
156 mm
Number of Pages
224 Pages

O tym produkcie

Product Information

Written especially for owners and employees of small businesses, as well as students in this specialized area, this book, originally published in 1989, is a concise introduction to marketing in the small business. It focuses on the nature of marketing and the benefits of its applications, even where resources are limited. Stressing the marketing strategy issues and the need for marketing information, it discusses the scope and limitations of marketing and its relevance for small businesses. The book covers specific areas of marketing decisions relating to product, pricing, distribution and promotion and it also deals with specialist themes, notably international and government markets, franchising and technology. Case examples are included throughout the text, and detailed case studies are given at the end of each chapter.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138685314
eBay Product ID (ePID)
9046669160

Product Key Features

Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Name
Marketing in Small Businesses
Publication Year
2016
Subject
Marketing, Business
Type
Textbook
Author
Karen Dyson, Brian Kenny
Series
Routledge Library Editions: Small Business
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
234 mm
Item Weight
454 g
Item Width
156 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Title_Author
Brian Kenny, Karen Dyson

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
baham_books

baham_books

99,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 9,5 mln
Dołączył: sie 2011

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (3 049 883)