Zdjęcie 1 z 1
Lean Six Sigma in Service: Applications and Case Studies by Furterer New..
Stan:
Dostępne: 5
Wysyłka:
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99,1% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 304576179874
Ostatnia aktualizacja: 30-04-2024 13:21:14 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- PublishedOn
- 2009-05-27
- Title
- Lean Six Sigma in Service: Applications and Case Studies
- ISBN
- 9781420078886
- EAN
- 9781420078886
- Publication Year
- 2009
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Book Title
- Lean Six Sigma in Service: Applications and Case Studies
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Taylor & Francis INC International Concepts
- Item Width
- 156mm
- Item Weight
- 816g
- Number of Pages
- 468 Pages
O tym produkcie
Product Information
In real life, data is messy and doesn't always fit into normal statistical distributions. This is especially true in service industries where the variables are, well, variable and directly related to and measured by the constantly changing needs of customers. As the breadth and depth of tools available has increased across the integrated Lean Six Sigma landscape, their integrated application has become more complex. Filled with case studies using real-world data, Lean Six Sigma in Service: Applications and Case Studies demonstrates how to integrate a suite of tools to make sense of an unstructured problem and focus on what is critical to customers. Using a clean, clear writing style that is not overly technical, the author describes the Six Sigma DMAIC (Define-Measure-Analyze-Improve-Control) and Design for Six Sigma IDDOV (Identify-Define-Design-Optimize-Validate) problem solving approaches and how they can be applied to service and transaction-related processes. The case studies illustrate the application of Lean Six Sigma tools to a wide variety of processes and problems including, but not limited to financial process improvement, designing a recruiting process, managing a college's assets, and improving educational processes. Examples of tools include Pareto analysis, cause and effect analysis, failure mode and effects analysis, statistical process control, SIPOC, process flow charts, project management tools, cost of quality analysis, and Lean tools, such as 5S, 8 wastes, and the 5 whys. Ultimately, the Lean Six Sigma team must show improvement against the metrics that assess customer satisfaction. This book includes strategies for integrating Lean Six Sigma tools into measurable improvement processes and eliminating the root causes of problems. With its inclusion of case studies and an alternative approach to the material, the book provides an instant understanding of how others have successfully applied Lean Six Sigma tools. This understanding then translates into processes that can be applied to any service organization.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
ISBN-13
9781420078886
eBay Product ID (ePID)
92060179
Product Key Features
Book Title
Lean Six Sigma in Service: Applications and Case Studies
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2009
Number of Pages
468 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
816g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Editor
Sandra L. Furterer
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 304576179874
Ostatnia aktualizacja: 30-04-2024 13:21:14 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie wysyła do: Stany Zjednoczone
Lokalizacja przedmiotu:
South East, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Australia, Japonia, Kanada, Unia Europejska, Wielka Brytania
Wykluczenia:
Afganistan, Austria, Jemen, Libia, Nauru, Niemcy, Rosja, Somalia, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Ukraina
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 304576179874
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 304576179874
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (2 863 789)
e***e (904)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent quick service thanks
h***m (656)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The book appeared to be an old Library book but is in an OK condition
6***e (818)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Ok condition