Zdjęcie 1 z 2
Zdjęcie 1 z 2
The Strategy of Meetings, Kieffer, George David
8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
GBP 12,99
Około65,99 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: GB, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 304824358550
Ostatnia aktualizacja: 17-09-2024 18:10:08 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- The Strategy of Meetings
- Book Title
- The Strategy of Meetings
- ISBN
- 086188759X
- EAN
- 9780861887590
- Binding
- Hardback
- Date of Publication
- 19880900
- Release Title
- The Strategy of Meetings
- Artist
- Kieffer, George David
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
- Publication Year
- 1988
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- The Strategy of Meetings
- Item Height
- 220 mm
- Publisher
- Little, Brown Book Group
- Item Width
- 140 mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 531 g
- Number of Pages
- 240 Pages
O tym produkcie
Product Information
The author shows how one can make any meeting work for oneself. A meeting should be seen as a vehicle for sound, effective management and the advancement of one's organization, interests and career. Kieffer begins with the premise that meetings are the crucial stage where professionals are evaluated by their superiors and explains strategies for running productive meetings, presenting yourself effectively and handling others efficiently. He then explains how to assess a meeting's hidden agenda, win arguments with authority, pinpoint power spots, isolate troublemakers and adversaries and get what you want.
Product Identifiers
Publisher
Little, Brown Book Group
ISBN-13
9780861887590
eBay Product ID (ePID)
91880361
Product Key Features
Publication Name
The Strategy of Meetings
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
1988
Type
Textbook
Number of Pages
240 Pages
Dimensions
Item Height
220 mm
Item Width
140 mm
Item Weight
531 g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- DE 281042328
- EL 996857788
- ES N8267548I
- FR 27823676960
- GB 922696893
- IT 00185819992
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06437594
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 06437594
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (13 070 881)
- a***a (554)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyFast delivery 🚚 as described 5 ⭐️ seller
- a***a (554)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyFast delivery 🚚 of exactly as described 5 🌟 seller
- t***l (3509)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonysuperb ebay seller