|Wystawione w kategorii:
Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Grywalizacja z nastrojem: Użyj gry ... autorstwa Denmeade, Natalie Oprawa miękka / softback

Tekst oryginalny
Gamification with Moodle: Use game ... by Denmeade, Natalie Paperback / softback
Tekst oryginalny
FREE US DELIVERY | ISBN: 1782173072 | Quality Books
Stan:
Bardzo dobry
Cena:
US $7,99
Około32,70 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Florida, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 29 cze a Śr, 3 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 304992798679
Ostatnia aktualizacja: 17-06-2024 16:51:15 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
ISBN
1782173072
EAN
9781782173076
Release Title
Gamification with Moodle: Use game elements in Moodle courses ...
Artist
Denmeade, Natalie
Brand
N/A
Colour
N/A
Book Title
Gamification with Moodle
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Author
Natalie Denmeade
Publisher
Packt Publishing, The Limited
Genre
Computers, Education
Topic
Computers & Technology, Software Development & Engineering / General, User Interfaces, Internet / Application Development
Number of Pages
134 Pages

O tym produkcie

Product Information

Use game elements in Moodle courses to build learner resilience and motivationAbout This Book* Formulate a Moodle course that acts as a flexible framework ready for your own content* Keep learners engrossed and create opportunities for motivation through the concepts of status, access, and power* A resourceful guide to innovative learning using automatic reports, assessments, and conditional release of activitiesWho This Book Is ForThis book has been designed for teachers who to use technology to create more engaging learning experiences for both online learning and in face-to-face sessions. This book will especially appeal to people who are interested in the underlying mechanics of play and games and want to know more about applying these concepts in an educational context. It is assumed that you are a teacher and expert in your field, have basic computer skills, and have access to the Internet.What You Will Learn* Set up a scoring system using Moodle Gradebook* Enable communication and collaboration in your class as a Learning Community using forums* Assess your learners' abilities by setting up challenges and quests* Configure gateways to check and ensure progress before new content or activities are released* Create Moodle assignments to provide effective feedback through a comment bank and custom scale* Issue Open Badges to recognize achievements and set up an online backpack to share digital badges* Reduce anxiety for learners by using the game-like concept of "Levelling Up"In DetailThis book describes how teachers can use Gamification design within the Moodle Learning Management System. Game elements can be included in course design by using, badges, rubrics, custom grading scales, forums, and conditional activities. Moodle courses do not have to be solo-learning experiences that replicate Distance Education models.The Gamification design process starts by profiling players and creating levels of achievement towards meeting learning outcomes. Each task is defined, valued, and sequenced. Motivation loops are devised to keep the momentum going. In a gaming studio, this approach would require a team of specialists with a large budget and time frames. Preparing for a class rarely has these optimal conditions. The approach used in this book is to introduce game elements into the course design gradually. First, apply gamification to just one lesson and then build up to gamifying a series of lessons over a term. Each example will indicate the difficulty level and time investment. Try it out to see what is most effective with your learners and choose wisely in your use of technology. By the end of this book, you will be able to create Moodle courses that incorporate choice, communication, challenge, and creativity.Style and approachAn easy-to-follow guide full of screenshots and step-by-step instructions with estimated time frames required to accomplish numerous tasks. Tips are offered for new Moodlers and plugin extensions are suggested for advanced Moodlers. The focus of the book is on why you would want to use each activity rather than detailed technical descriptions.

Product Identifiers

Publisher
Packt Publishing, The Limited
ISBN-10
1782173072
ISBN-13
9781782173076
eBay Product ID (ePID)
221959984

Product Key Features

Publication Year
2015
Topic
Computers & Technology, Software Development & Engineering / General, User Interfaces, Internet / Application Development
Book Title
Gamification with Moodle
Number of Pages
134 Pages
Language
English
Illustrator
Yes
Genre
Computers, Education
Type
Textbook
Author
Natalie Denmeade
Format
Trade Paperback

Additional Product Features

Dewey Edition
23
Dewey Decimal
371.334
Lc Classification Number
Lb1028.6.D4 2015
Copyright Date
2015

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

SBYB Inc.
Kelsey Sparshott
900 Knell St
60538 Montgomery, IL
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.skoobfodlrow@asuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 922696893
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
World of Books USA

World of Books USA

94,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 4,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.5
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 419 424)

n***n (205)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you.🙂
_***5 (26)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Although the item eventually arrived (reason for neutral), the shipping time was absurd. It well exceeded ebay’s delivery estimate, and the customer service people gave me the runaround each time instead of actually assisting or providing proof they had done anything but create a shipping label. They gave me “USPS response time” spill each time, but I ordered other things after this one that arrived WELL before it, so I’m not sure what their issue is.
1***0 (812)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great