Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Bartkowiak, Judy : Market Research In A Week: Market Resear Fast and FREE P & P
Great Prices & Quality from musicMagpie. 10m+ Feedbacks
GBP 2,28
Około11,61 zł
Stan:
“This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in good condition. ”... Zobacz więcejinformacji o stanie
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
GBP 3,99 (około 20,33 zł) Economy Int'l Postage.
Znajduje się w: England, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pt, 27 wrz a Cz, 24 paź do 43230
Wysyłka dzisiaj, jeśli zapłacisz w ciągu 12 min
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305079084122
Ostatnia aktualizacja: 10-09-2024 23:53:26 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- ISBN
- 9781473608023
- Publication Year
- 2016
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Book Title
- Market Research in a Week: Market Research in Seven Simple Steps
- Item Height
- 198mm
- Publisher
- John Murray Press
- Topic
- Marketing, Opinion of the People
- Item Width
- 135mm
- Item Weight
- 114g
- Number of Pages
- 128 Pages
O tym produkcie
Product Information
Market Research just got easier Every day in business we make decisions. To reduce the risk associated with making these decisions, it's essential to understand your consumer and your market, and this is why we conduct market research. Decisions are not taken in a vacuum; there are competitive products and services in your marketplace, which means that consumers can choose whether or not to buy your product. Some decisions are high risk such as launching a new product, changing the packaging of an existing product, making a price change, changing the creative direction or strategy of the advertising or selling into new markets. How will your consumers react to the decisions you make and how will your competitors respond? This book takes you through the market research process from initial problem identification through research design, consideration of alternative methodologies, briefing an agency, questionnaire design and approval, to managing the project, analysis and presentation of results. Whether you use an outside research agency or your own market research or consumer insight department, spending a week to understand the process will give you unique skills which will ensure that you get the research results you need that will address the marketing questions you have. Each of the seven chapters in Market Research In A Week covers a different aspect: - Sunday: Market research and project design - Monday: The research brief and research proposal - Tuesday: Qualitative market research - Wednesday: Quantitative market research - Thursday: Questionnaire and topic guide design - Friday: Research analysis - Saturday: Report writing and presentation skills
Product Identifiers
Publisher
John Murray Press
ISBN-13
9781473608023
eBay Product ID (ePID)
8046659103
Product Key Features
Book Title
Market Research in a Week: Market Research in Seven Simple Steps
Format
Paperback
Language
English
Topic
Marketing, Opinion of the People
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
128 Pages
Dimensions
Item Height
198mm
Item Width
135mm
Item Weight
114g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Entertainment Magpie Ltd
Customer Services
One Stockport Exchange
First Floor
Stockport
Cheshire
SK1 3SW
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 226498384
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06277562
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 06277562
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (18 847 221)
- d***c (2427)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonySpeedy postage, great packaging, item as described. A+
- n***2 (263)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyReceived on time and well packaged. Item as described- an excellent and highly recommended 5* seller. Thanks!
- a***k (1134)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonySeller was very efficient with helping me resolve the issue, great service. Thank you.