Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Bartkowiak, Judy : Market Research In A Week: Market Resear Fast and FREE P & P

Great Prices & Quality from musicMagpie. 10m+ Feedbacks
musicMagpie Shop
  • (12421083)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 2,28
Około11,61 zł
Stan:
Dobry
This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in good condition. ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Wysyłka:
GBP 3,99 (około 20,33 zł) Economy Int'l Postage.
Znajduje się w: England, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pt, 27 wrz a Cz, 24 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Wysyłka dzisiaj, jeśli zapłacisz w ciągu 12 min
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305079084122
Ostatnia aktualizacja: 10-09-2024 23:53:26 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in good condition. ...
ISBN
9781473608023
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Book Title
Market Research in a Week: Market Research in Seven Simple Steps
Item Height
198mm
Author
Judy Bartkowiak
Publisher
John Murray Press
Topic
Marketing, Opinion of the People
Item Width
135mm
Item Weight
114g
Number of Pages
128 Pages

O tym produkcie

Product Information

Market Research just got easier Every day in business we make decisions. To reduce the risk associated with making these decisions, it's essential to understand your consumer and your market, and this is why we conduct market research. Decisions are not taken in a vacuum; there are competitive products and services in your marketplace, which means that consumers can choose whether or not to buy your product. Some decisions are high risk such as launching a new product, changing the packaging of an existing product, making a price change, changing the creative direction or strategy of the advertising or selling into new markets. How will your consumers react to the decisions you make and how will your competitors respond? This book takes you through the market research process from initial problem identification through research design, consideration of alternative methodologies, briefing an agency, questionnaire design and approval, to managing the project, analysis and presentation of results. Whether you use an outside research agency or your own market research or consumer insight department, spending a week to understand the process will give you unique skills which will ensure that you get the research results you need that will address the marketing questions you have. Each of the seven chapters in Market Research In A Week covers a different aspect: - Sunday: Market research and project design - Monday: The research brief and research proposal - Tuesday: Qualitative market research - Wednesday: Quantitative market research - Thursday: Questionnaire and topic guide design - Friday: Research analysis - Saturday: Report writing and presentation skills

Product Identifiers

Publisher
John Murray Press
ISBN-13
9781473608023
eBay Product ID (ePID)
8046659103

Product Key Features

Book Title
Market Research in a Week: Market Research in Seven Simple Steps
Author
Judy Bartkowiak
Format
Paperback
Language
English
Topic
Marketing, Opinion of the People
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
128 Pages

Dimensions

Item Height
198mm
Item Width
135mm
Item Weight
114g

Additional Product Features

Title_Author
Judy Bartkowiak
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Entertainment Magpie Ltd
Customer Services
One Stockport Exchange
First Floor
Stockport
Cheshire
SK1 3SW
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT10105553330
:liam-Egg.yesnreugmm@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 226498384
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06277562
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 06277562
musicMagpie Shop

musicMagpie Shop

99,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 43,6 mln
Dołączył: lut 2011
musicMagpie is one of eBay’s most popular and trusted sellers. Save money on great entertainment and tech with our huge selection of CDs, DVDs, BluRays, Games, Books and tech at amazing prices. We ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (18 847 221)