|Wystawione w kategorii:
Ten przedmiot sprzedał się w dniu Pn, 18 mar o 16:54.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Framework for Marketing Management by Kevin Keller and Philip Kotler 2015

Stan:
Dobry
Sprzedane za:
US $39,99
Około158,36 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Chicago, Illinois, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 8 cze a Wt, 11 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305337615383

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Subject
Marketing / General
ISBN
9780133871319
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Framework for Marketing Management
Item Length
9.1 in
Publisher
Pearson Education
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Author
Kevin Keller, Philip Kotler
Item Width
7.5 in
Item Weight
20 Oz
Number of Pages
360 Pages

O tym produkcie

Product Information

Key Benefit: For graduate and undergraduate courses in marketing management. A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller's fifteenth edition of Marketing Management , a comprehensive look at marketing strategy. The book's efficient coverage of current marketing management practices makes for a short yet thorough text that provides the perfect supplement for incorporated simulations, projects, and cases. The Sixth Edition approaches the topic of marketing from a current standpoint, focusing its information and strategy on the realities of 21st century marketing. Individuals, groups, and companies alike can modernize their marketing strategies to comply with 21st century standards by engaging in this succinct yet comprehensive text. Key Topics: Defining Marketing for the New Realities; Developing and Implementing Marketing Strategies and Plans; Capturing Marketing Insights and Forecasting Demand; Creating Long-term Loyalty Relationships; Analyzing Consumer and Business Markets; Identifying Market Segments and Targets; Crafting the Brand Positioning; Creating Brand Equity and Driving Growth; Setting Product Strategy and Introducing New Offerings; Designing and Managing Services; Developing Pricing Strategies and Programs; Designing and Managing Integrated Marketing Channels; Managing Retailing, Wholesaling, and Logistics; Designing and Managing Integrated Marketing Communications; Managing Digital Communications; Managing Mass Communications; Managing Personal Communications; Conducting Marketing Responsibly in the Global Economy Market This book is a primer for those looking for a succinct marketing management title.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0133871312
ISBN-13
9780133871319
eBay Product ID (ePID)
208638844

Product Key Features

Author
Kevin Keller, Philip Kotler
Publication Name
Framework for Marketing Management
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Marketing / General
Publication Year
2015
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
360 Pages

Dimensions

Item Length
9.1 in
Item Height
0.4 in
Item Width
7.5 in
Item Weight
20 Oz

Additional Product Features

Edition Number
6
LCCN
2014-044334
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
Hf5415.13.K636 2016
Table of Content
Brief Contents I: Understanding Marketing Management Defining Marketing for the New Realities Developing and Implementing Marketing Strategies and Plans Capturing Marketing Insights and Forecasting Demand II: Connecting with Customers Creating Long-term Loyalty Relationships Analyzing Consumer and Business Markets III: Building Strong Brands Identifying Market Segments and Targets Crafting the Brand Positioning Creating Brand Equity and Driving Growth IV: Shaping the Market Offerings Setting Product Strategy and Introducing New Offerings Designing and Managing Services Developing Pricing Strategies and Programs V: Delivering Value Designing and Managing Integrated Marketing Channels Managing Retailing, Wholesaling, and Logistics VI: Communicating Value Designing and Managing Integrated Marketing Communications Managing Digital Communications Managing Mass Communications Managing Personal Communications VII: Managing the Marketing Organization for Long-Term Success Conducting Marketing Responsibly in the Global Economy
Copyright Date
2016
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
23

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

jdlcvending4

jdlcvending4

98,7% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,6 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (406)

1***r (4)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Everything there!
i***n (332)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Price Fast shipping
e***b (978)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Just as advertised!