Skończył się zapas tego przedmiotu.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

E-marketing, 2nd Edition By Judy Strauss, Raymond Frost

Stan:
Bardzo dobry
Cena:
GBP 5,97
Około30,29 zł
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 45,61 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 8 lip a Śr, 24 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305339281358
Ostatnia aktualizacja: 09-06-2024 06:00:38 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
E-marketing, 2nd Edition
ISBN
9780130322647
Publication Year
2000
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
E-Marketing
Item Height
178mm
Author
Raymond Frost, Judy Strauss
Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
Item Width
235mm
Subject
Computer Science, Marketing, Business
Item Weight
781g
Number of Pages
519 Pages

O tym produkcie

Product Information

For undergraduate courses in Internet marketing, e-commerce, e-business, and digital and electronic marketing. This book discusses the necessary tools in the dynamic field of eMarketing. *NEW - Up-to-date statistics, case histories, and strategies. *NEW - Internet technologies From marketing management perspective Chapter 9. *NEW - E-business models: Looks at how existing business models have been adapted to the Internet and discusses new business models unique to the Web. *NEW - Offline technologies Focuses on marketing practices based on Internet technologies. Introduces offline e-marketing applications, e.g., bar code scanners and uses of electronic databases for customer acquisition and retention. *NEW - Ethics and law: An entire chapter. *NEW - Technology issues: Uses diagrams, analogies and clear explanations to explain how technologies such as targeted advertising, relationship marketing, and content filtering actually work. *NEW - Changing practices. *NEW - Global orientation: Includes first-hand accounts of Internet adoption abroad.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
ISBN-13
9780130322647
eBay Product ID (ePID)
87572004

Product Key Features

Author
Raymond Frost, Judy Strauss
Publication Name
E-Marketing
Format
Paperback
Language
English
Subject
Computer Science, Marketing, Business
Publication Year
2000
Type
Textbook
Number of Pages
519 Pages

Dimensions

Item Height
178mm
Item Width
235mm
Item Weight
781g

Additional Product Features

Title_Author
Judy Strauss, Raymond Frost
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,9 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 907 773)

-***x (290)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All good.
.***_ (113)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book in great condition.Very happy.
g***7 (92)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect, thank you