|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Katya Chistik Hantel The U.S. Media and Climate Change (Hardback) (UK IMPORT)

Another great item from Rarewaves | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
C $317,80
Około912,96 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GU14 0GT, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305340819016
Ostatnia aktualizacja: 17-05-2024 01:15:40 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
The U.S. Media and Climate Change
Publication Name
U. S. Media and Climate Change : Recent Trends
Title
The U.S. Media and Climate Change
Subtitle
Recent Trends
Author
Katya Chistik Hantel
Format
Library Binding
EAN
9781680530636
ISBN
9781680530636
Publisher
Academica Press
Genre
Society & Culture
Subject
Films & TV
Release Date
30/06/2018
Release Year
2018
Language
English
Country/Region of Manufacture
US
Item Height
229mm
Item Length
9in
Series
ST. James's Studies in World Affairs Ser.
Publication Year
2018
Type
Textbook
Item Width
6in
Number of Pages
277 Pages

O tym produkcie

Product Information

Climate change is one of the most pressing environmental issues of our time. Although cohesive solutions remain elusive, U.S. media attention on climate change is decreasing. This study examines how media attention to climate change solutions has changed over time and makes recommendations on how coverage trends can be influenced. Two broad solutions frames were chosen for the study: "market" solutions that address human behavior utilizing market forces (e.g. cap-and-trade, carbon tax), and "technology" solutions that focus on developing technological tools to support more climate-friendly behavior (e.g. renewable energy). The study examined 444 media articles published in the Associated Press, Reuters News, the New York Times, USA Today, the Wall Street Journal, and the Washington Post. Each article was coded according to a numerical rating scale for how prevalent the solution was in the media article, as well as if it was reported as being an effective solution (positive tonality) or ineffective solution (negative tonality). Articles were analyzed for characteristics aligning with the five phases of Anthony Downs's issue-attention cycle: 1) Pre-Problem, with attention from niche audiences only; 2) Alarmed discovery and euphoric enthusiasm for addressing the issue quickly; 3) Increasing negativity as the cost of progress is realized; 4) Gradual decline of intense public interest; and 5) Post-problem, when issue attention drops off. Findings show that U.S. media coverage of both market and technology solutions to climate change follows Downs's issue-attention cycle, though there are phase variations for each solution. Decreasing coverage volume and increasingly negative tonality was observed for both market and technology solutions, aligning with Downs's characteristics of issue-attention cycle Phases 2-4. Several topics were consistently associated with short-term increases in coverage around a solution, a relationship that indicates that they may play a role in driving media attention to these solutions. Media consistently reported on technology solutions more favorably than market solutions. A tendency for individual politicians and political infighting to negatively impact tonality was observed, as were instances of media favoring an "underdog" in solutions implementation.

Product Identifiers

Publisher
Academica Press
ISBN-10
1680530631
ISBN-13
9781680530636
eBay Product ID (ePID)
242766242

Product Key Features

Author
Katya Chistik Hantel
Publication Name
U. S. Media and Climate Change : Recent Trends
Format
Library Binding
Language
English
Series
ST. James's Studies in World Affairs Ser.
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
277 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Width
6in

Additional Product Features

Lc Classification Number
P96.C582u655 2018
Copyright Date
2018
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Media Studies, Global Warming & Climate Change
Lccn
2018-016514
Genre
Science, Social Science

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

RAREWAVES. COM LIMITED
Unit 145, The Light Box
111 Power Road
London
W4 5PY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 864 1548 11
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05540102
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves Canada

Rarewaves Canada

98,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 461 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (183 265)

9***u (201)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Always a real pleasure doing business with !!!!
i***a (204)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller, fast shipping to Canada, item as described!!!
n***n (95)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item exactly as described. Shipping was fair and arrived within the time stated. All in all a very positive experience and woukd buy from this seller again. Thank you for a great transaction.😊👍