Zdjęcie 1 z 1
iPod, YouTube, Wii Play.by Laytham New 9781498210867 Fast Free Shipping<|
Stan:
Dostępne: 5
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99,1% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305359932166
Parametry przedmiotu
- Stan
- PublishedOn
- 2012-10-10
- Title
- iPod, YouTube, Wii Play
- ISBN
- 9781498210867
- Publication Year
- 2012
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Book Title
- iPod, Youtube, Wii Play
- Item Height
- 229mm
- Publisher
- Cascade Books
- Topic
- Beliefs
- Item Width
- 152mm
- Item Weight
- 494g
- Number of Pages
- 220 Pages
O tym produkcie
Product Information
Should Christians w00t or wail about the scope and power of modern entertainment? Maybe both. But first, Christians should think theologically about our human passion to be entertained as it relates to the popular culture that entertains us. Avoiding the one-size-fits-all celebrations and condemnations that characterize the current fad of pop culture analyses, this book engages entertainments case by case, uncovering the imaginative patterns and shaping power of our amusements. Individual chapters weave together analyses of entertainment forms, formats, technologies, trends, contents, and audiences to display entertainment as a multifaceted formational ecology. Brent Laytham carefully analyzes the social and theological problems attached to entertainment as it has become wedded to technology. But this is neither a screed against its dangers nor a doomsday resignation to its hegemonic power. Rather, Laytham asks us to keep entertainment in its proper place in God's economy, practicing resistance to its idolatrous tendencies while embracing it as a 'trivial pursuit' that acknowledges God as 'the giver of laughter, pleasures, and joy.' --L. Edward Phillips, Emory University Witty, wistful, and wickedly provocative, Brent Laytham's theological investigation into the cultural phenomena of entertainment, technology, and media is a surefire conversation starter. Whether for the college classroom, the seminary seminar, or the Christian education class in the church basement, this book is certain to engage the imagination and faith of its readers. --Todd Johnson, Fuller Theological Seminary Are we amusing ourselves to death? That enduring question is reworked in fresh and insightful ways as Laytham skillfully navigates a new era of technological pastimes and pleasures. The formative power of our cultural amusements is met with keen theological analysis, and the result is a book that is eminently useful and--dare I say--vastly entertaining. --Debra Dean Murphy, West Virginia Wesleyan College A generation of theologians has been worried about the deforming practices of the liberal state. What we really need to worry about are its games. The devil is in its bread and circuses. In this wise, accessible book Brent Laytham offers an engaged theological analysis of our entertainments and distractions, inviting us to follow Jesus with new intentionality. --James K. A. Smith, Calvin College Brent Laytham is one of the most creative and substantive theologians working today. In this work he directs his considerable skills to a theological analysis of technology and culture. It is a delightful read and a profound critique. It deserves to be read and discussed widely within the church, the academy, and any other place where people gather to seek truth and wisdom--for there is much of that here. --D. Stephen Long, Marquette University D. Brent Laytham is Dean of the Ecumenical Institute of Theology of St. Mary's Seminary and University in Baltimore, and professor of theology there. He is the editor of God Is Not (2004) and God Does Not (2009).
Product Identifiers
Publisher
Cascade Books
ISBN-13
9781498210867
eBay Product ID (ePID)
6049055280
Product Key Features
Book Title
iPod, Youtube, Wii Play
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Beliefs
Publication Year
2012
Number of Pages
220 Pages
Dimensions
Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
494g
Additional Product Features
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305359932166
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie określił metody wysyłki do: Stany Zjednoczone. Skontaktuj się ze sprzedawcą i poproś o wysyłkę do Twojej lokalizacji.
Lokalizacja przedmiotu:
South East, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Australia, Japonia, Kanada, Unia Europejska, Wielka Brytania
Wykluczenia:
Afganistan, Austria, Jemen, Libia, Nauru, Niemcy, Rosja, Somalia, Szwajcaria, Ukraina
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 305359932166
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 305359932166
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (2 885 410)
a***a (1529)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good condition and a very fast delivery. Many thanks.
a***a (1529)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very good condition, great value and a very fast delivery. Many thanks.
i***1 (54)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good service