Zdjęcie 1 z 1
Headquarters Air Force Material Command Custome. White<|
Stan:
Dostępne: 5
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99,1% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305365293011
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Headquarters Air Force Material Command Customer Relationship Ma
- ISBN
- 9781288289721
- Publication Year
- 2012
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Headquarters Air Force Material Command Customer Relationship Management Study
- Item Height
- 246mm
- Publisher
- Biblioscholar
- Item Width
- 189mm
- Subject
- Education
- Item Weight
- 349g
- Number of Pages
- 190 Pages
O tym produkcie
Product Information
Because of the lack of product and price differentiation, many organizations consider Customer Relationship Management (CRM) their primary focus. CRM uses information about each customer to make each customer more valuable to the organization, and the organization more valuable to the customer, while decreasing the cost of servicing the customer. However, an organization cannot conform to customer specifications if the needs of the customers as well as what the customer values is not known. As a result, Headquarters (HQ) Air Force Material Command (AFMC) is taking the initiative to gain an understanding of their customers. The purpose of this study is two-fold; the first is to identify HQ AFMC's internal and external customers and secondly, segment these customers based on significant organizational characteristics. This thesis also looks at the approaches private and public sector organizations have taken to segment their customers and discusses possible ways in which HQ AFMC can use segmentation to develop or improve a CRM strategy to more effectively communicate with customers and ultimately improve operational efficiency, decrease costs and improve customer satisfaction. Conducting archival analysis on customer requisition records from HQ AFMC Air Logistic Center (ALC) Customer Service Centers (CSC) is used to reveal HQ AFMC customers. A Recency, Frequency, Location (RFL) model was developed and implemented for the purpose of segmenting HQ AFMC customers.
Product Identifiers
Publisher
Biblioscholar
ISBN-13
9781288289721
eBay Product ID (ePID)
148994263
Product Key Features
Publication Name
Headquarters Air Force Material Command Customer Relationship Management Study
Format
Paperback
Language
English
Subject
Education
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
190 Pages
Dimensions
Item Height
246mm
Item Width
189mm
Item Weight
349g
Additional Product Features
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305365293011
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie określił metody wysyłki do: Stany Zjednoczone. Skontaktuj się ze sprzedawcą i poproś o wysyłkę do Twojej lokalizacji.
Lokalizacja przedmiotu:
South East, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Australia, Japonia, Kanada, Unia Europejska, Wielka Brytania
Wykluczenia:
Afganistan, Austria, Jemen, Libia, Nauru, Niemcy, Rosja, Somalia, Szwajcaria, Ukraina
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 305365293011
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 305365293011
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (2 883 919)
e***n (385)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fast delivery, great condition, have used baham books for multiple purchases always good.
Many thanks
-***2 (762)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent
y***. (827)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
exellent condition appears to be new