|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Peter Szendy The Supermarket of the Visible (Paperback) (UK IMPORT)

Another great item from Rarewaves | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
C $84,68
Około248,73 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GU14 0GT, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305418081518
Ostatnia aktualizacja: 01-05-2024 22:45:59 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
The Supermarket of the Visible
Publication Name
Supermarket of the Visible : Toward a General Economy of Images
Title
The Supermarket of the Visible
Subtitle
Toward a General Economy of Images
Author
Peter Szendy
Translator
Jan Plug
Contributor
Jan Plug (Translated by)
Format
Trade Paperback
ISBN-10
0823283577
EAN
9780823283576
ISBN
9780823283576
Publisher
Fordham University Press
Genre
Business & Finance
Subject
Philosophy & Spirituality
Release Date
02/04/2019
Release Year
2019
Country/Region of Manufacture
US
Item Height
0.6in
Item Length
9in
Series
Thinking Out Loud Ser.
Language
English
Publication Year
2019
Type
Textbook
Item Width
6in
Item Weight
23.5 Oz
Number of Pages
160 Pages

O tym produkcie

Product Information

The Supermarket of the Visible elaborates a political economy of the images that saturate our world. From the first elevators and escalators (tracking shots avant la lettre ) to cinema (the great conductor of gazes), all the way down to contemporary eye-tracking techniques that monitor the slightest saccades of our eyes, Peter Szendy offers an entirely novel theory of the intersection of visual culture and economics.

Product Identifiers

Publisher
Fordham University Press
ISBN-10
0823283577
ISBN-13
9780823283576
eBay Product ID (ePID)
15038713608

Product Key Features

Author
Peter Szendy
Publication Name
Supermarket of the Visible : Toward a General Economy of Images
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2019
Series
Thinking Out Loud Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
160 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.6in
Item Width
6in
Item Weight
23.5 Oz

Additional Product Features

Reviews
The Supermarket of the Visible transcends the received wisdom to produce a series of unexpected interventions., A gifted writer with real pedagogical talent, Szendy knows just the appropriate dosage of theoretical fine points (which he makes with surgical precision) and shifts register as needed to quite accessible discussions of popular films and television. A significant contribution to our understanding of the image world we inhabit today. ---Suzanne Guerlac, University of California, Berkeley, A gifted writer with real pedagogical talent, Szendy knows just the appropriate dosage of theoretical fine points (which he makes with surgical precision) and shifts register as needed to quite accessible discussions of popular films and television. A significant contribution to our understanding of the image world we inhabit today., The Supermarket of the Visible brings together a Marxist critique of the political economy of the image with a celebration of the emancipatory power lurking in the cinematic frame. This unique project provides new possibilities for thinking non-reductively about the relationship between economy and visuality. It transcends the received wisdom to produce a series of unexpected interventions., The Supermarket of the Visible brings together a Marxist critique of the political economy of the image with a celebration of the emancipatory power lurking in the cinematic frame. This unique project provides new possibilities for thinking non-reductively about the relationship between economy and visuality. It transcends the received wisdom to produce a series of unexpected interventions. ---Todd McGowan, author of The Impossible David Lynch, A gifted writer with real pedagogical talent, Szendy knows just the appropriate dosage of theoretical fine points (which he makes with surgical precision) and shifts register as needed to quote accessible discussions of popular films and television. A significant contribution to our understanding of the image world we inhabit today.
Table of Content
Sydney Lectures 1. Money, or The Other Side of Images 3 2. The Point of (No) Exchange, or The Debt- Image 27 3. Innervation, or The Gaze of Capital 43 Additional Features Merchandise : Godzilla's Eye 79 Deleted Scenes : Doors and Slide Changers in Pickpocket and Obsession 84 Deleted Scenes : Three Variations on Time and Money (Antonioni, De Palma, Bresson) 88 Photo Gallery : Blow- Up, or Why There Are No Images 92 Locations : 23, rue Bénard, Paris, 75014 99 Deleted Scene : The Fluctuations of the Unchained Camera (L'Herbier) 101 Deleted Scenes : The General Fetishism of the Marxes 103 Deleted Scenes : The Amortization of the Gaze (King Kong) 106 Formats : Surplus Definition (Redacted) 112 Credits 121 Notes 123 Index 155
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Film / General, Political Economy, Aesthetics, Cognitive Psychology & Cognition, Film / History & Criticism
Dewey Decimal
791.4301
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Psychology, Philosophy, Performing Arts, Political Science

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

RAREWAVES. COM LIMITED
Unit 145, The Light Box
111 Power Road
London
W4 5PY
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 864 1548 11
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05540102
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves Canada

Rarewaves Canada

98,4% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 459 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (182 223)

u***f (248)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent selection and good price
u***f (248)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great book!
r***e (1164)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Seller !