|Wystawione w kategorii:
Sprzedawca zakończył tę ofertę sprzedaży w dniu Śr, 24 kwi o 11:26, ponieważ przedmiot nie był już dostępny.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The Werkbund : Design Theory and Mass Culture Before the First Wo

Stan:
Bardzo dobry
Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
GBP 17,23
Około85,98 zł
Wysyłka:
GBP 8,00 (około 39,92 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Dunfermline, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Śr, 12 cze a Pn, 1 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 2 dni po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305434002506
Ostatnia aktualizacja: 23-04-2024 03:14:48 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in ...
Features
EX-LIBRARY
Book Title
The Werkbund : Design Theory and Mass Culture Before the First Wo
ISBN
9780300068986
Publication Year
1996
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
The Werkbund: Design Theory and Mass Culture before the First World War
Item Height
254mm
Author
Frederic J. Schwartz
Publisher
Yale University Press
Item Width
204mm
Subject
History
Item Weight
1120g
Number of Pages
268 Pages

O tym produkcie

Product Information

During the period before World War I, the German Werkbund was at the center of attempts to forge new theories of architecture and design in light of the momentous technological and economic developments of modernity. In this fascinating book, Frederic J. Schwartz explores the ideological and aesthetic positions at the core of debates that embroiled the prominent architects, critics, sociologists, economists, and politicians who had united in the Werkbund during this pivotal era. Taking the Werkbund out of the shadow of 1920s developments in architecture and design that have received more attention, Schwartz casts new light on this earlier historical movement. He shows that the concerns of the group went far beyond aesthetics, as design became a major testing ground for a new self-consciousness about the effects of consumerism and commodification in modern culture. Schwartz explores how a theoretical dialogue developed between the Werkbund and sociologists such as Georg Simmel and Werner Sombart, how economists' ideas about the cultural nature of the consumer market led to an ill-fated call for the development of types, and how a group of individualists within the organization developed an opposing position by taking into account changes in copyright and trademark laws that had begun to govern the economic use of visual form in quite concrete ways. It is to the debates in and around the Werkbund, Schwartz asserts, that we must look to find important roots of the mass culture theory associated with Walter Benjamin, Theodor Adorno, and other thinkers of the Frankfurt School.

Product Identifiers

Publisher
Yale University Press
ISBN-13
9780300068986
eBay Product ID (ePID)
91449270

Product Key Features

Author
Frederic J. Schwartz
Publication Name
The Werkbund: Design Theory and Mass Culture before the First World War
Format
Hardcover
Language
English
Subject
History
Publication Year
1996
Type
Textbook
Number of Pages
268 Pages

Dimensions

Item Height
254mm
Item Width
204mm
Item Weight
1120g

Additional Product Features

Title_Author
Frederic J. Schwartz
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Better World Books Ltd
Sarah Duguid
Unit 10, Castle Industrial Centre
Queensferry Road
Dunfermline
Fife
KY11 8NT
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT73414838310
:skaF362248 38310
:liam-Eku.oc.skoobdlrowretteb@troppusku
Numer VAT (NIP):
  • GB 938775170
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06570267
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
uk_better_world_books

uk_better_world_books

98,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,6 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (521 668)

5***a (20)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you
Zobacz wszystkie opinie